فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از اعزام 360 دانش‌آموز دختر این شهرستان به مناطق جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۲۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ هوشنگ جمشيدی در حاشيه بدرقه 360 خواهر بسيجی به اردوی راهيان نور در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: اين دانش آموزان در قالب 10 اتوبوس از امروز به مدت 3 روز به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بيان اينکه تمام تلاش ما اين است که نسل امروز انقلاب با معارف دفاع مقدس آشنا شوند بیان کرد: ما به اثرات مفيد فرهنگی راهيان نور و اينکه اين گونه اردوی‌های معنوی نبايد مورد غفلت واقع شوند اعتقاد و ايمان داريم.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل يکی از راه‌های انتقال ايثارگری رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس به نسل جوان را اعزام کاروان راهيان نور دانست و گفت:جوانان ايران اسلامی پس از يک انقلاب بزرگ در سال 57 حماسه‌ای عظيم در هشت سال جنگ تحميلی خلق کردند که بايد از اين فرصت برای آشنايی هر چه بيشتر و رشادت‌های صورت گرفته در جبهه‌های نبرد حق عليه باطل استفاده کرد.

جمشیدی اردوی راهیان نور به عنوان مهم‌ترین وموثرترین راه مبارزه با جنگ نرم می‌باشد و هدف اردوی راهیان نور را در این موارد دانست: زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، ارتقای روحیه آرمان گرایی ، آشنایی وت قویت مبانی ارزش اسلامی، ترویج وتبیین تفکر و فرهنگ بسیجی دانست.

وی افزود: یادمان شهدای شلمچه، طلاییه، اروند کنار از جمله مکان‌هایی است که دانش آموزان در این اردو زیارت می کنند.

ارسال نظرات