در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد
به همت بهداری تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر و با حضور کارکنان وظیفه، کارگاه آموزشی خو.دامدادی و دگرامدادی برگزار شد
کد خبر: ۸۶۳۰۰۱۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ حیدر خداپرست در آیین آغاز این کارگاه به اهداف این کارگاه اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این کارگاه آموزشی را تسلط کامل سربازان در امدادرسانی به خود و دیگران در مواجهه با بلایای طبیعی و حوادث و اتفاقات گوناگون خواند.

خداپرست افزود: دوره آموزشی خودامدادی و دگرامدادی به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان این تیپ درسطوح مختلف عملیات‌های امداد و نجات برگزار شده است.

مسوول بهداری تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: این کارگاه به صورت تئوری و عملی برگزار و کارکنان وظیفه با برخی امدادهای اولیه آشنا شدند.

خداپرست گفت: آموزش و تسلط کامل کارکنان وظیفه در امدادرساني به خود و ديگر هم‌رزمان يکي از موثرترين روش‌ها براي بالا بردن ايمني رزمندگان در عمليات هاي نظامي است.

وی تصریح کرد: این کارگاه برای آموزش نیروهای امدادی برگزار می‌گردد تا از تمامی ظرفیت‌های سپاه شهرستان برای آمادگی و مقابله با حوادث غیرمترقبه و طبیعی استفاده شود.

خداپرست در پایان به مباحث کنترل علايم حياتي، روش حمل مجروح، بانداژ سر و رفع آلودگي، مراقبت در حملات بيولوژيک، احياي قلبي و ريوي، اقدامات اوليه در سوختگي چشم و آتل‌بندي پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات