خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

هوشیاری و بصیرت مانعی در برابر تولد اسلام آمریکایی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نباید اجازه دهیم که دشمنان انقلاب فرصت ضربه زدن به نظام اسلامی را پیدا کنند چراکه اگر چنین باشد آن روز شاهد تقویت و تولد اسلام آمریکایی یا اسلام عربستانی و داعشی خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۶۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با مسئولان دستگاههای اجرایی افزود: هر اندازه برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر سرمایه گذاری کنیم به همان اندازه به وظیفه اصلی خود در راستای ایجاد زمینه اقتدار روز افزون کشورمان عمل کرده ایم.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران 37 سال است که با تمام توان و یک تنه در برابر دنیای کفر ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: در شرایط حساس کنونی باید با بصیرت عمل کرده و به وظیفه اصلی خود که صیانت از آرمان های انقلاب است، عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید گرامیداشت ایام الله دهه فجر را یک وظیفه شرعی بدانیم و یقین داشته باشیم تا زمانی که در مسیر صحیح حرکت می کنیم، شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی غیرممکن بوده و دشمنان همچنان ناکام خواهند ماند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: وقایع انقلاب باید برای نسل جدید بازخوانی شود تا این نسل بداند این انقلاب چگونه به دست آمده و چه خون هایی برای برچیده شدن نظام طاغوت ریخته شده است.

وی گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد.

امام جمعه ارومیه همچنین بر برگزاری پرشور انتخابات تاکید کرد و افزود: باید همه تلاش ما در این راستا معطوف شود.

همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی جمعی از مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کردند.

ارسال نظرات