خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان به مناسبت دهه فجر

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۵۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی امروز در حالی برای استقبال از سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب عدالت خواهان و مبارزین با مستکبران جنایتکار به رهبری امام خمینی(ره) آماده می شوند که با توکل به خدا و نظر لطف و پشتیبانی حضرت بقیة الله الأعظم ارواحنا له الفدا و رهبری داهیانه حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند و تاثیرگذار جهانی شناخته می شود.

کودکان، نوجوانان و جوانان دیروز، امروز پرچم ایستادگی و دفاع از حقانیت را از پدران خود به دست گرفته و با صلابتی مثال زدنی و انگیزه ای دوچندان از این نعمت گرانقدر پاسداری می کنند.

بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان غربی ضمن تبریک این ایام خجسته و غرورآفرین موارد ذیل را یادآور می شود:

1- ضمن تقدیر و تشکر از تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی کشور که با تمام توان جهت دفاع از حقوق مسلم ملت ایران تلاش داشته اند، بر پیاده نمودن کامل سیاست های رهبری عزیز و نظارت دقیق اجرای تعهدات طرف مقابل در برجام تاکید می نماید.

2- همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید دارند، در هر شرایطی می بایست مراقب عهدشکنی و خیانت کشورهای استکباری بوده و همه باید در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و اشتغال جوانان تلاش کنیم.

3- در این برهه بسیار مهم از ملت شریف ایران دعوت می کنیم تا با حضور پررنگ و با بصیرت خود در صحنه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه و انتخاب افراد اصلح، بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که حافظ ارزش های انقلاب و خون شهدای گرانقدر خود هستند.

4- در حالی که شاهزادگان کم تجربه و بی لیاقت سرزمین حجاز مشغول ریختن خون مسلمانان و رواج تفرقه و دشمنی بین برادران دینی هستند و سیرت شیطانی آنان برای همه هویدا گشته، ضمن محکوم نمودن اعمال شرم آور آن ها از ملت بزرگ ایران و تمامی مسلمانان آزاده جهان می خواهیم تا با تأسی از آیه وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ ( آل عمران -103) و اتحاد و همدلی، توطئه بدخواهان و دشمنان اسلام به ویژه رژیم غاصب و قاتل صهیونیسم را خنثی کنند.

5- بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از شجاعت و تدبیر دریادلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اقتدار و هوشمندی خود را به رخ تمامی ابرقدرتان پوشالی کشیدند و لبخند رضایت را بر لبان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی نشاندند، از دستگاه دیپلماسی کشور و تمامی مسئولین می خواهد تا از موضع قدرت و حفظ شان ملت ایران در میادین بین المللی حضور یافته و به هیچ وجه اجازه هرگونه نفوذ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... را به بدخواهان ندهند.

در پایان از همه اقشار مردم، به خصوص جامعه مهندسین که همواره در تمام صحنه های انقلاب نقش پررنگ و سازنده ای ایفا کرده اند جهت حضور پرشور و وحدت بخش در راهپیمایی 22ام بهمن دعوت نموده و اعتقاد راسخ داریم که مردم انقلابی ایران با پایداری و استقامت بی بدیل خود، در تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل سهیم خواهند بود.

و من یتوکل علی الله فهو حسبه...

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات
آخرین اخبار