خبرهای داغ:

بیانیه ناحیه شوط در خصوص گرامیداشت دهه فجر انقلاب

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط با صدور بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله "فجر" به دوستداران و معتقدین نظام و انقلاب اسلامی ایران، 12 بهمن ماه ؛ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۳۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره):پیروزی انقلاب به برکت اسلام و گرایش به اسلام و با فریاد الله اکبر به دست آمد.

امام خامنه‌ای (حفظ ا...):دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران فقط مناسبتی تقویمی و تاریخی نیست بلکه برپایی این حکومت اسلامی ترسیم الگوی مدینه فاضله ای است که ملت ایران در طول سالها تلاش و مبارزه و جهاد به آن دست یافته است.

پیروزی انقلاب اسلامی معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) و با تکیه بر قدرت خروشان ملت مومن و آزادیخواه ایران به انجام رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی پیش روی ماست و ملت بزرگوار ایران آماده بزرگداشت واقعه مهمی است که نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب و حرکت مداومش به سوی حاکمیت بر سر نوشت و استوار کردن جامعه بر پایه عدالت و استقرار ارزشهای والای الهی و اسلامی و ایجاد فضای امن و آزاد برای اندیشه و بیان و رفتار مدنی و در یک کلمه به سوی بهروزی است آنچنانکه خداوند و پیامبر عظیم الشأن خواسته اند.

اینک در دهه چهارم انقلاب، ملت بزرگ ایران با توکل به خداوند متعال در عرصه‌های مختلف علم و دانش رو به سوی آینده‌ای روشن دارد و با وجود دسیسه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمنان، همچنان با عزت و استقلال هر چه بیشتر و با همان روحیه استکبارستیزی خود مقابل تمامی قدرت‌های جهانی، اهداف انقلابی خود را عملی نموده و امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشیده است که به فضل خدا آثار آن دراقصی نقاط جهان متجلی شده است.

کارکنان ناحیه شوط با تبریک و تهنیت ایام ا... دهه مبارک فجر بر امت خداجوی ایران، امیدوار است این ایام فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان سرفراز باشد.

یقینا مردم هوشیار و انقلابی ایران اسلامی، امسال نیز همچون سالهای گذشته با شکوه هر چه بیشتر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر وفاداری به آرمانها و اهداف متعالی انقلاب پافشاری نموده و با نشاط بیشتر در صحنه حضور خواهند داشت.

از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون این ملت غرورآفرین را تحت توجهات خاصّه ولی‌ا... اعظم امام زمان(عج) مسئلت می‌نماییم.

نماینده ولی فقیه در در آذربایجان غربی و رئیس مجمع عالی بسیج استان با صدور پیامی آغاز دهه فجر را تبریک گفت.

در متن پیام حجت الاسلام سید مهدی قریشی که روز دوشنبه در اختیار خبرگزاری بسیج قرار گرفت آمده است: درود بر ملت بزرگی که با استواری و پایمردی هر روز خاطره ای دل انگیز در ذهن ها رقم می زنند که سالیان سال دنیا را به تحیّر و تحسین وا می دارد خاطراتی از جنس ماندن و سرود خدایی سرودن..

این پیام می افزاید: دوباره طنین گامهای مردانگی شما ملت عزیز به گوش می رسد که کاخ زر و زور و تزویر طاغوتیان زمان را در هم شکستید و بنای رفیع جمهوری اسلامی را بر روی آوار نظام ستم شاهی و وابسته به پهلوی برافراشتید تا برای همیشه یادتان در یادها و نامتان در دلها ماندگار شود .

در این پیام آمده است: این روزها همه کوچه ها بوی حضرت امام (ره) می دهد ، بوی مهربانی ها و همراهی با مردمی که قدرش را می دانند و پیرو مرام او هستند ، آرام آرام قدم در سی و هفتمین پلاک انقلاب می گذاریم و راه را به دلدادگی نائب حضرتش سپری می کنیم تا قله های افتخار را به علمداری مقتدای عشق حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) فتح نماییم

امام جمعه ارومیه در این پیام بیان کرد: یادمان هست شما ایستادید و نشکستید . طوفانها به پا شد اما تکان نخوردید حتی قدمی از صراط ولایت که درست به خدا می رسد منحرف نشدید ، آفرین بر شما هنوز پایداری مردم نقده ، مهاباد ، سردشت ، پیرانشهر و اشنویه در مقابل ضد انقلاب یادمان هست .

وی اظهار کرد: هنوز دلاوری و رشادت مردمان بوکان و شاهین دژ و تکاب و میاندوآب را از یاد نبرده ایم و هنوز حماسه آفرینی های مردم سلماس ، خوی ، ماکو ، پلدشت ، شوط و چالدران در ذهن ها زنده است . یادمان هست در زیر بمباران صدامیان یاد ایام فجر را بزرگ داشتید و قدمی از آرمانهای انقلاب عقب ننشستید . آفرین بر شما

رئیس مجمع عالی بسیج اذربایجان غربی ادامه داد: اینک بوی بهار سی و هفت سالگی انقلاب بر مشام می رسد و هنوز شما بر میثاقتان با شهدای خونین پیکر انقلاب و عهدتان با امام شهداء و رهبر فرزانه انقلاب ایستاده اید .

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: پیچ و خم زیادی طی شده اما گامی عقب ننشسته اید، فتنه ها از سر این ملک و ملت گذشته ولی غافل نشده اید ، دست از ولایت برنداشته اید و استوار تر از گذشته فریاد ماندن سرداده اید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار