خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

فرزندان پاسدار بعنوان الگو و شاخص برای جامعه هستند

فرمانده سپاه بوکان گفت: روحیه استکبار ستیزی و تبعیت از ولایت مطلق فقیه در بین خانواده پاسداران اسلام موج میزند و فرزندان عزیز ما باید همیشه بدانند که جبهه ای بنام استکبار دائما در حال توطئه و برنامه ریزی برای انقلاب و اسلام است.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۱۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در نشست بصیرتی فرزندان کارکنان سپاه بوکان، با اشاره به فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، اکنون وضعیت بسیار خوبی را در سطح جهانی، منطقه‌ای و داخلی داریم و امروزه در دنیا هیچ کسی نمی‌تواند نقش ایران را در مسایل جهانی و بین المللی انکار کند.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری با اشاره به مجاهدتهای رزمندگان اسلام در ایجاد امنیت پایدار در منطقه، افزود: ایران امروز بسیار مقتدر است و این مسئله به برکت خون شهیدانی رقم خورده که در دوران هشت سال دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر با رژیم بعث عراق توانستند از خاک میهن اسلامی دفاع و جان خود را فدای این انقلاب کنند.

وی با بیان اینکه فرزندان پاسدار بعنوان الگو و شاخص برای جامعه هستند تصریح کرد: خانواده پاسداران با توجه به هجمه فرهنگی امروزی باید خودسازی را در خود وسپس در سطح جامعه تقویت نموده و احساس امید، انگیزه و ایمان به خدا را به جامعه منتقل نمایند.

سرهنگ مظاهری با بیان اینکه داشتن بصیرت ، روحیه جهادی و انقلابی برای دشمن آزار دهنده می باشد گفت: روحیه استکبار ستیزی و تبعیت از ولایت مطلق فقیه در بین خانواده پاسداران اسلام موج میزند و فرزندان عزیز ما باید همیشه بدانند که جبهه ای بنام استکبار دائما در حال توطئه و برنامه ریزی برای انقلاب و اسلام است.

وی در پایان به مساله نفوذ دشمن نیز اشاره کرد و گفت: همه ی ما بایستی در مسایل کشور اهل تحلیل باشیم و موضع گیری به موقع داشته باشیم که در این صورت مقام معظم رهبری می توانند مواضع خود را محکم تر بیان کنند.

گفتنی است در پایان جلسه فرزندان پاسدار در یک محیط صمیمی به بیان مشکلات خود با فرمانده سپاه بوکان پرداختند و با اهداء لوح تقدیر و هدایا از آنان قدردانی شد .

ارسال نظرات