خبرهای داغ:
معاون عمراني استاندار همدان با اشاره به لزوم برگزاري مراسمات باشکوه انقلاب گفت: بايد در راستاي انتقال آرمان ها و ارزش هاي اسلامي به نسل آينده از تمامی امکانات خود در اين راستا بهره بگيريم.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۰۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرگزاري بسیج از کبودراهنگ، همزمان با سراسر کشور امروز زنگ انقلاب در مدرسه هاشمي با حضور امام جمعه کبودراهنگ، معاون استاندار، فرماندار و جمعي از مسئولين نواخته شد.

معاون عمراني استاندار همدان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامي ايران با گذشت چهار دهه توانست رشد و توسعه چشمگيري درهمه زمينه هاي اجتماعي، فرهنگي، آموزشي داشته باشد، افزود: ملت ایران به خصوص دانش آموزان باید با تلاش بی‌دریغ خود برای توسعه و آبادانی کشور گام موثری بردارند.

محمود عراقي گفت: رشد و توسعه چشمگیری که بعد از پيروزي انقلاب اسلامي کسب شد به برکت خون شهداست که اقتدار کامل خود را در همه زمينه هاي هسته‌ای، سياسي، اقتصادي و اجتماعي را به همه جهانيان ثابت کرده است.

وي با اشاره به لزوم برگزاري مراسمات باشکوه انقلاب گفت: بايد در راستاي انتقال آرمان ها و ارزش هاي اسلامي به نسل آينده از تمامی امکانات خود در اين راستا بهره بگيريم.

معاون عمراني استاندار همدان با بیان اینکه نشان دادن عظمت انقلاب اسلامي به دانش آموزان بايد در اولويت کاري قرار گيرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامي در تمام حوزه ها و عرصه ها پيشرفت شاخصي داشته است که در حال حاضر در حوزه تحصيل مي‌توان به باسوادي 94 درصدي افراد در شهرستان کبودراهنگ اشاره کرد.

وي تصريح کرد: هم اکنون در شهرستان کبودراهنگ 35 آموزشگاه متوسطه وجود دارد که در مقايسه با قبل انقلاب قابل قياس نيست.

فرماندار کبودراهنگ نیز در این مراسم با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی گفت: این یک افتخار عظیم و به یاد ماندنی برای جامعه دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور است.

رئيس آموزش و پرورش کبودراهنگ نیز با اشاره به اینکه همه فرزندان این انقلاب اسلامی تابع ولایت فقیه هستند افزود: دانش آموزان آينده سازان اين مرزوبوم و انقلاب هستند و درمسیر انقلاب گام برمی دارند.

رضا عسگري تصریح کرد: سيستم آموزشي بر آن است که علاوه بر شناساندن ارزش هاي انقلاب به دانش آموزان در شناساندن دستاوردهاي انقلاب اسلامي نیز تمام تلاش خود را در این عرصه به کار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات