گزارش تصویری:

دیدار با رزمندگان و فرماندهان عرصه دفاع

در آستانه دهه مبارک فجر از رزمندگان و فرماندهان پیشکسوت دیدار و از دلاورمردی‌ها و زحمات آنان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۷۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ در این دیدار که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد، مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول حفاظت سپاه ناحیه شهرکرد برگزار شد، با حضور در منازل رزمندگان دوران دفاع مقدس، در فضایی خودمانی و صمیمی ضمن دیدار و جستجوی احوال و مشکلات آن‌ها به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و ایام الله دهه فجر پرداخته شد.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در این جلسه با بیان دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد بازنشستگان و وابستگان به سپاه پاسداران، سرکشی از رزمندگان و فرماندهان پیشکسوت را به سرکشی از خط مقدم جبهه تشبیه کرد و آن را مایه دلگرمی و انگیزه کلیه کارکنان دانست.

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد نیز در این جلسات به بیان مسائل روز و بررسی فضا و جریانات موجود در عرصه انتخابات پرداخت و گفت: با توجه به شرایط حساس پسا تحریم لازم است تا رزمندگان در عرصه روشنگری پیرامون انتخابات نیز حضور فعال و مفید داشته باشند.

گفتنی است در این برنامه از برادران محمد کیانی، جمشید علی بابایی، همایون امیرخانی و ولیالله رئیسی که همگی از رزمندگان و فرماندهان دوران غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس بودند، دیدار به عمل آمد.


ارسال نظرات