خبرهای داغ:
با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور

همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی ناحیه سه آموزش و پرورش قم برگزار شد

همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی کانون شهید بیطرفان آموزش و پرورش ناحیه سه قم در آستانه دهه فجر با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۶۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دکتر شعبانعلی رمضانیان طی سخنانی در همایش بصیرتی فرهنگیان کانون بسیج شهید بیطرفان ناحیه سه قم با اشاره به نتایج تحقیقات یک موسسه آمریکایی گفت: موسسه تحقیقاتی آمریکایی سابان، با ارائه گزارشی از نتیجه تحقیقات خود به رئیس جمهور آمریکا، پیشنهاداتی از جمله نابود کردن قدرت هسته ای و محدود کردن توان موشکی ایران و همینطور جلوگیری از گسترش بیداری اسلامی با محوریت ایران اسلامی را داده و برای عملی ساختن آنها نیز پیشنهاد جنگ فیزیکی و یا ورود از طریق دیپلماسی و نفوذ را مطرح نموده است.

وی با بیان اینکه هدف عمده دشمنان تغییر ساختار در ایران از طریق دیپلماسی است، افزود: پروژه نفوذ در کمین است تا هم جایگاه ولایت را تضعیف و نهادهای وابسته به رهبری را نقد کند و هم اندیشه و خط امام را دچار خدشه و انحراف نماید.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلسین به برخی شاخصه های انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: دینداری، تعهد به اسلام، روحیه تعبد و تبعیت از ولایت فقیه و دشمن شناسی از مهمترین شاخصه هاست و کسی که فکرش اینست که ما دشمن نداریم، صلاحیت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

وی راه های شناخت مصادیق را مورد اشاره قرار داد و افزود: ببینید چه کسی، چه کسی را معرفی میکند،  گذشته افراد، مسئولیت های قبلی، مکتوبات و آثار قلمی، گفتارها و نظریات و مشورت گرفتن از اهل فن، از جمله راه های انتخاب اصلح است.

لازم به ذکر است در همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی ناحیه سه آموزش و پرورش، عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم نیز حضور داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار