توسط سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهر انجام شد
سومین کاروان های دانش آموزی دختران محمد شهر و ماهدشت توسط سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) محمد شهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۴۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، این دانش آموزان طی مراسمی که باحضور فرمانده سپاه ناحیه در به سرز مین های نور اعزام شدند.
 سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) هدف از اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی درک عمیق از رشادت وجان فشانی های رزمندگان بیان کرد.
فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) افزود: امسال ماتمامی توان خود رابرای اعزام حداکثری کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 2شهر محمد شهروماهدشت بسیج کرده ایم.
 سرهنگ رازینی اعزام کاروان های راهیان نور راکه در راستای ارتقای شناخت فرهنگ جبهه وشهادت می باشد به لزوم درک عمیق نسبت به اجرای این اردوها از سوی دانش آموزان تاکید کرد و گفت:این اردوها تاثیر به سزایی در رشد معنویت دانش آموزی دارد وهر کس در آن فضاقرار می گیرد باشهدا مانوس می گردد و هرگز آن لحظات رافراموش نخواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در ادامه اظهار داشت :شهدای ایران اسلامی با تقدیم جان خود به دنبال این بودند که عفت و غیرت در جامعه اسلامی حفظ شود و ما وظیفه داریم همواره التزام عملی به وصایای شهدا داشته باشیم و تلاش کنیم تا غیرت و شجاعت شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود.
رازینی خاطر نشان کرد: امروز این پرچم به دست ما سپرده شده و باید به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسد.
ارسال نظرات