فرماندار اراک گفت: حضرت امام خمینی(ره) ابرقدرت پوشالی حاکم بر ایران و حامیانش را به زانو درآورد و به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در دنیا هستیم، انقلاب اسلامی نشئت گرفته از حمایت مردم از حضرت امام راحل است.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۰۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی، حسین بختیاری در مراسم گلباران حجره طلبگی حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) ابرقدرت پوشالی حاکم بر ایران و حامیان آن را به زانو درآورد و کشور با با ان همه فرهنگ والا و دیانتی عظیمی که داشت از زیریوق مستگبران نجات داد.

وی افزود: امام با آغاز قیام خود قصد داشتند تا ملت مظلوم ایران را از چنگال رژیم شاهنشاهی نجات دهند که با انجام مبارزات فراوان و حمایت مردمی این تلاش‌ها در یوم‌الله 22 بهمن به پیروزی رسید، نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار و عزت امروز خود را مدیون صبر، استقامت امام و مردم، خون پاک شهیدان است.

فرماندار اراک تصریح کرد: با وجود گذشت 37 سال از انقلاب هنوز لایه‌های پنهانی از شخصیت حضرت امام وجود دارد که ناشناخته باقی مانده است، برای معرفی ابعاد مختلف ایشان برای افرادی که ایشان را ندیدند باید برنامه‌های هدفمندتری لحاظ شود.

بختیاری با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) برای نسل جوان گفت: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در راستای معرفی شخصیت امام به نسل نوجوان و جوان باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند چراکه نسل جوان آینده‌سازان فردای نظام هستند ازاین رو با تربیت درست دینی می‌توانیم مدیرانی متعهد و متخصص تربیت کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی نشئت گرفته از حمایت مردم از حضرت امام راحل است و انقلاب اسلامی پاسخ به ندای فطرت انسان‌ها بود، زیرا فطرت همه انسان‌ها عدالت‌خواه و ظلم ستیز است و دموکراسی اسلامی پایبند به اصول دینی هدیه انقلاب برای مردم ایران بود.

فرماندار اراک تصریح کرد: استان مرکزی و شهرستان اراک مهد بزرگان و علمای فراوانی هست که در تاریخ زبان زد هستند و مفتخریم که استان مرکزی استان حضرت امام خمینی(ره) است.

بختیاری ادامه داد: حضرت امام راحل با خدا معامله کرد و همین امر بود که سبب بزرگی و عظمت ایشان شد، در هیچ کشوری سراغ نداریم که 48 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر رای مردم حکومت انتخاب شود، جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به رای مردمی انتخاب شد و تا زمان ظهور حضرت مهدی(عج) به راه خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به حق الناس شمردن رای مردم از دید مقام‌معظم رهبری گفت: خدا را شاکریم که مقام‌معظم رهبری نیز چنین اندیشه‌ای دارند و انتخابات را حق الناس می‌دانند و ما وظیفه داریم با حضور در انتخابات انگشت تائید وفاداری به نظام اسلامی بزنیم، حضور حداکثری مردم نشان از تقویت امنیت و اقتدار ملی دارد، دشمنان از ماه‌ها قبل براین امر مهم تمرکز کرده‌اند، ازاین رو مسئولان باید با تشریح عملکرد دولت انگیزه را برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

فرماندار اراک تصریح کرد: ویژگی‌های شخصیتی و وقت شناسی حضرت امام(ره) جای بسی تامل است به قدری ایشان وقت شناس بودند که بسیاری از کسبه و بازاریان وقت خود را با رفت و آمد امام(ره) تعیین می کردند.

بختیاری خاطرنشان کرد: ایام دهه فجر نیز فرصتی برای بیان عملکر نظام و دولت بوده و در همین ایام نیز در اراک ۱۱۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که برای 350 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات