همزمان با فرا رسیدن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی به همت حوزه اداری حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه نشست روشنگری در مصلای گلزار شهدای شهر مامونیه با حضور امام جمعه محترم شهرستان زرندیه حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی ، مسئولین ادارات شهرستان زرندیه و پایوران ناحیه مقاومت بسیج زرندیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی امام جمعه شهرستان ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی گفت : از اول پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما با چالش ها و مشکلاتی مواجه شد که هر کدام از آنها به تنهایی می توانست نظام یک کشور را با مخاطره مواجه سازد که کشور ما توانست تمامی این بحران ها را با مدیریت صحیح ولی فقیه زمان خود به سلامت پشت سر بگذارد.

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به ثمرات و برکات انقلاب اسلامی توصیه کرد که با توجه به حملات رسانه ای و تهاجم فرهنگی دشمنان به جوانان کشور این نکات را برای جوان جامعه تشریح نماییم تا این آینده سازان کشور بدانند این انقلاب را به آسانی بدست نیاورده ایم که بخواهیم به آسانی از دست بدهیم.

در ادامه حجت الاسلام جمالی با اشاره به ورود امام در روز 12 بهمن ماه گفت : امام درس عزت ، خودباوری و مال می توانیم را به ما داد. وی افزود: دشمن در این 37 سال تمام تلاش خود را برای صدمه و از بین بردن نظام اسلامی کرده است.

جمالی با اشاره به علائم منافق در بیان امام صادق (ع) اظهار داشت : یکی از نشانه های منافق خیانت در امانت است و این پستی که امروز در دست ما مسئولین هست امانتی است که با ایثار ، فداکاری و از خودگذشتگی شهدای این مملکت بر دوش ما نهاده شده و ما مسئولین باید با توجه به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی استکبار جهانی بر روی نسل جوان جامعه با یکپارچگی و وحدت دستگاه های فرهنگی موجبات پیشبرد و پیروزی در جنگ نرم را فراهم نماییم.

در انتهای این مراسم مزار شهدای شهر مامونیه توسط مسئولین شهرستانی و پایوران ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گلباران گردید.

ارسال نظرات