خبرهای داغ:
در دومین جشنواره برترین های صالحین در طبس از مربیان و سرگروه های برتر حلقه های صالحین بسیج تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۸۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی صادق‌احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس یکشنبه شب در جشنواره برترین های صالحین گفت: جشنواره صالحین به منظور تجلیل از برترین های صالحین در سال ۹۴ تشکیل شده است.

وی افزود: بعد از گذشت بیش از پنج سال از تشکیل حلقه های صالحین که به عنوان بهترین و موفق ترین راهکار در مقابله با جنگ نرم دشمن در بسیج اجرایی و عملیاتی شده شاهد رشد هر چه بهتر و بیشتر و توسعه هم کمی و کیفی حلقه های صالحین در سطح شهرستان طبس هستیم.

صادق‌احمدی گفت: در سطح عالی در شهرستان سه حلقه مربیان صالحین داریم و ۵۶ مربی صالحین در شهرستان هستند که حلقه سرگروه های صالحین را اداره میکنند.

وی گفت: هر پانزده روز یا حداقل هر ماه یک بار مربیان حلقه های سرگروه ها را به منظور هدایت بهتر سرگروه ها و بیان اشکالات و نواقص برگزار میکنند.

صادق احمدی گفت: در میان اقشار مختلف بسیج ۹۲۲ سرگروه وجود دارد که عمدتا بسیج محلات هستند و حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر حلقه های دانش آموزی است.

وی ادامه داد: از این تعداد حلقه متربیان که محوریت کار در مساجد است به استثنای حلقه های دانش آموزی که آنها هم تاکید بر این است که وصل شود به مساجد، ۴۳ حلقه ویژه داریم که حداقل در هر هفته دو جلسه برگزار میکنند.

وی افزود: ۷۴۲ حلقه سطح الف است که حداقل هفته ای یک جلسه برگزار میکنند و ۱۳۷ حلقه عمدتا پیشکسوتان و جبهه رفته ها و کسانی هستند که فرصت ندارند که حداقل در هر ماه یک مرتبه حلقه های آنها تشکیل میشود.

وی گفت: در مجموع حدود ۱۲ هزار اعضای فعالی هستند که تحت پوشش نظام تربیتی صالحین در سطح شهرستان طبس هستند.

وی گفت: که مبنای کار ما کار تربیتی است و خروجی حلقه های صالحین این است که آموزش را تبدیل به رفتار بکنیم و رفتار سازی ملاک و مبنای کار ما در حلقه های صالحین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: هر چه بیشتر ما بتوانیم رفتار اسلامی را در سطح جامعه نهادینه کنیم، مشکلات و معضلاتی که در بعد مسائل تربیتی، اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی هست کمتر خواهد بود.

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها