خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه خوسف گفت: دهه فجر یاد آور دورانی است که بزرگ مرد معاصر ایران وارد کشور شد و کابوس سلسله پهلوی را در هم پیچید.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۷۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمدرضا آوازی فرمانده ناحیه بسیج سپاه خوسف در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر بیان داشت: دهه فجر یاد آور دورانی است که بزرگ مرد معاصر ایران وارد کشور شد و کابوس سلسله پهلوی را در هم پیچید.

وی ادامه داد: هرچنددولت پهلوی با فشارهای بسیار می خواست از ورود امام خمینی(ره) جلوگیری کند اما این مردم پا در صحنه ایران با راهپیمایی های پی در پی شان به هوسرانی های حکومتگران پهلوی پایان دادند و این سلسله شاهنشاهی را از صحنه روزگار محو ساختند.

آوازی یاد آور شد: که این انقلاب با جانفشانی های شهدا و رزمندگانی به پیروزی رسیده است که از جان مایه گذاشتند و برای ما مسیر خداپرستی را روشن ساختند و به ما نمایاندند که این دنیای پوشالی مستکبران از بیخ و بن برچیدنی است.

وی ضمن گرامی داشت این ایام به تشریح برنامه هایی که برگزار خواهد شد پرداخت و اظهار کرد: ضمن گل آذین کردن تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره)، برنامه هایی از جمله آذین بندی پایگاه های بسیج، سرکشی از خانواده های شهدا، برگزاتری مسابقات انس با قرآن کریم، همایش راهپیمایی و کوه پیمایی، برگزاری نشست منتظران موعود، آغاز ساخت دو پایگاه بسیج، شرکت در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه، راه اندازی کمپین های ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان متخصص در سطح شهرستان، نواختن بانگ الله اکبر در شب 22 بهمن از بلندگوهای مساجد سطح شهرستان و یادواره شهدا در چندین روستا از جمله برنامه هایی است که در این ایام الله برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها