خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات گفت: امروز عقلا و قانونا حضور شما در جهت منفعت یا علیه کاندیدایی، جناح گرایی یا حزب گرایی ممنوع است و شأن سپاه و بسیج بسیار بالاتر است.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۷۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجتبی مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: یکی از وظایف اصلی من و شما مسلمانان مخصوصا در این برهه از زمان درک ضرورت و حضور در عرصه انتخابات و تأثیرگذاری در بعد تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام اسلامی است.

وی افزود: با نگاه به وقایع منطقه ای و جهانی و همچنین فتنه های داخلی به وضوح ضرورت حضور در انتخابات حس می گردد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یعنی حمایت از نظام، اسلام، انقلاب و ولی فقیه، ادامه داد: وظیفه شما فرماندهان بسیج تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

مرادی عنوان کرد: یکی دیگر از وظایف شما فرماندهان بسیجی تبیین شاخصه ها و ویژگی های کاندیدای اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بین مردم و بسیجیان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات خطاب به فرماندهان بسیج گفت: امروز هم عقلا و هم قانونا حضور شما در جهت منفعت یا علیه کاندیدایی، جناح گرایی یا حزب گرایی ممنوع می باشد و باید همواره توجه داشته باشید شأن سپاه و بسیج بسیار بالاتر است که در دفاع از شخصی یا گروهی بخواهد هزینه شود.

مرادی افزود: امروزه متأسفانه خیلی از بدخواهان این نظام اسلامی و این نهاد انقلابی به دنبال ضربه زدن به سپاه و بسیج هستند که باید با ظرافت خاصی در این عرصه ورود پیدا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها