اپراتور سوم موبایل به مناسبت دهه فجر هدایا و تخفیف‌هایی را برای مشترکان فعلی و جدید خود در نظر گرفت.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۳۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، این اپراتور گفته افرادی که تمایل به خرید سیم‌کارت دایمی دارند، می‌توانند در این ایام با 50 درصد تخفیف و از طریق طرح انتخاب شماره، شماره دایمی دلخواه خود را تنها با پرداخت 60 هزار تومان انتخاب و خریداری کرده و از هدایای بسته آغازین نیز بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به خرید سیم‌کارت اعتباری نیز می‌توانند سیم‌کارت اعتباری ویژه دهه فجر را با 75 درصد تخفیف، با قیمت 5 هزار تومان و امکان استفاده از بسته آغازین 180 روزه تهیه نمایند.

افرادی هم که تمایل به خرید سیم‌کارت دیتا دارند، می‌توانند آن را به همراه بسته‌های آغازین بلند مدت 180 یا 365 روزه و با تخفیف 50 درصد خریداری کنند.

علاوه بر تخفیف‌های ویژه مشترکان جدید، رایتل هدایای متنوعی نیز برای مشترکان فعلی خود در نظر گرفته است که بر این اساس برای تمامی مشترکان فعال این اپراتور (استفاده از سیم‌کارت در بازه زمانی 12 تا 22 بهمن) بسته اینترنت شبانه با حجم 10 گیگابایت و اعتبار 7 روز فعال خواهد شد و مشترک می‌توانند از ساعت 2:00 بامداد روز 24 بهمن ماه ساعت 8:00 صبح تا تاریخ 30 بهمن از این هدیه استفاده کند.

مشترکان فعلی همچنین می‌توانند از تخفیف 20 تا 50 درصدی خرید مودم‌های 3G و 4G در این ایام بهره‌مند شوند و مودم‌های دانگل و رای‌فای نسل 3 و 4 رایتل را خریداری کنند.


ارسال نظرات