مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

مزار منور ۱۰۴۰۰ شهید استان مازندران عطرافشانی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای مازندران همزمان با ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۵۳۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندرانعباسعلی رضایی, برنامه‌های کمیته ایثارگران سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را در استان تشریح کرد.

وی افزود: به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدا و میثاق با شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، مزار منور 10 هزار و 400 شهید گرانقدر خطه لاله خیز مازندران عصر پنج شنبه 15 بهمن ماه در روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت در مراسمی عطر افشانی، غبار روبی و گلباران می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از آحاد مردم ولایت‌مدار و شهید پرور استان خواست تا با حضور برمزار پاک آلاله‌های خونین بال، بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا، امام عظیم الشان و مقام عظمای ولایت تجدید پیمان کنند.

وی تصریح کرد: همزمان با عطرافشانی مزار مطهر شهدا، پرچم‌های قبور منور شهدا در سطح استان تعویض می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته، در نخستین روز از دهه مبارک فجر, زنگ انقلاب اسلامی در مراسمی توسط خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان استانی و شهرستانی بطور همزمان در تمامی مدارس استان نواخته می‌شود.

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این ایام فرصت مناسبی است تا از ایثارگران سرافراز تجلیل و سپاسگزاری کنیم، گفت: همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها موظف هستند تا از ایثارگران, خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب, دیدار، تکریم و به نحو شایسته از آنان تجلیل به عمل آورند.

وی تصزیح کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر, نشست صمیمی و هم اندیشی با زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب برگزار و در مراسمی از این افراد تجلیل خواهد شد.

رضایی خاطر نشان کرد: در این ایام مسابقات مختلف ورزشی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در رشته‌های مختلف در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: در ایام دهه مبارک فجر با هماهنگی صدا و سیمای مرکز مازندران چند برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دوران انقلاب تولید و پخش خواهد شد.

رضایی افزود: تئاتر خیابانی با محوریت انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت با هدف آشنایی نسل جوان جامعه با فرهنگ ایثارگری در برخی از شهرستان‌های مازندران اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار