به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) سپاه ناحیه بردسکن؛
همزمان با شب 12 بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی یادواره شهدای مدافع حرم به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) سپاه ناحیه بردسکن برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۹۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در ابتدای این مراسم که شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشاء و با حضور مسئولین و امت حزب الله شهرستان بردسکن برگزار شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن پس از خیر مقدم به مسئولین و بسیجیان به گوشه ای از فعالیت‌ها و خدمات سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن پرداخت.

سرهنگ دوم پاسدار علی محبی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از حوزه های ماموریتی سپاه در حوزه جنگ نرم دشمن برشمرد و به فعالیت های ناحیه در سال جاری در این زمینه اشاره نمود.

در ادامه خسروی، کارشناس مسایل سیاسی به  عنوان سخنران مراسم به سخنرانی پرداخت.

وی با تبیین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 و با اشاره به آیه 24 سوره انفال گفت: کدام معروف دنیا را سراغ دارید که اینقدر موقعیت و عزت پیدا کرده باشد. امام حسین (ع) فرمودند مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است و  امام (ره) با زندگی با عزت خود به ما عزت داد و ما را زنده کرد.

وی افزود: امام (ره) از سال 41 در مخالفت با تصویب انجمن های ایالتی و ولایتی که در آن قسم به قرآن از قانون حذف شده بود و ورود زنان را به مجلس باز می گذاشت انقلاب خود را آغاز کرد؛ سپس قانون کاپیتولاسیون توسط رژیم شاه تصویب شد که عملا کشور را برای اجنبی به حراج گذاشت و امام (ره) به شدت مخالفت خود را آغاز نمود و در سخنرانی‌های خود  شاه را هم پیمان آمریکا و اسرائیل دانست که از آنها دستور می گیرد و نوکری آنها را می کند  که در نهایت منجر به تبعید امام خمینی (ره) شد.

خسروی در ادامه اشاره کرد: در مجلس کنونی نیز باید هوشیار باشیم که کسانی که می خواهند چهره آمریکا را بزک کنند و جام زهر را به رهبری بدهند به مجلس راه  نیابند.

وی افزود: ساکتین فتنه مرده سیاسی اند و باید با دست و قلب و زبان امر به معروف و نهی از منکر کرد.

وی در ادامه گفت: دفاع از ملت مظلوم سوریه که توسط مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم اتفاق می افتد یک وظیفه انسانی، اسلامی و سیاسی است  و ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم که از جان خود گذشتند تا سر سوزنی به ما آسیب نرسد.

وی در پایان صحبت های خود گفت: بنا به رهنمود مقام معظم رهبری همه باید در انتخابات شرکت کنیم و یک حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

گفتنی است؛  در این یادواره  از پدر شهید زاده اکبر از مدافعان حرم  تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها