خبرهای داغ:
نشست خبری فرمانده ناحیه مانه و سملقان با خبرنگاران شهرستان در محل دفتر فرماندهی ناحیه مانه و سملقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۹۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد اسماعیل بیدکی، فرمانده ناحیه مانه و سملقان گفت:صفحه های انقلاب را که ورق می زنیم به این نکته میرسیم که انقلاب اسلامی در مقابل مکاتب اومانیسم غرب وکمونیسم شرق به وجود آمده است.

وی ادامه داد: وقتی به اتفاقات یک سال اخیر بنگریم به این نکته میرسیم که اهمیت انقلاب چه قدر زیاد است ونعمت انقلاب وولایت فقیه را بیشتر درک می کنیم.

بیدکی تصریح کرد: مردم ایران همیشه در صحنه هستند و این حضور را در 22 بهمن و7 اسفند به نمایش خواهند گذاشت.

وی بیان داشت:حضور مردم در 22 بهمن می تواند این معنا را بدهد که مردم حامی شورای نگهبان هستند ودر مقابل هجمه هایی که به آن می شود محکم می ایستد.

فرمانده سپاه مانه وسملقان گفت: هرقدر حضور مردم ومسئولین پر رنگ تر باشد جلوی نفوذ استکبار بهتر گرفته می شود.

وی اظهار کرد: سپاه برنامه ای متعدد ومتنوعی را در شهرستان پیش بینی کرده که اولین آن در 10 بهمن اتفاق افتاد وآن اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب بود.

بیدکی بیان داشت: برنامه های مناسب دیگری نیز پیش بینی شده مثل دیدار با خانواده های محترم شهدا،یادواره شهدا،ورزش های بومی محلی،مسابقات والیبال،پیاده روی خانوادگی،غباروبی مزار شهداء،زنگ انقلاب در مدارس و... که در دهه فجر انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به کنگره 3000 شهید استان خاطر نشان کرد: تمامی برنامه های دهه فجر به نام 3000 شهید استان انجام خواهد شد به ویژه یادواره شهدای کریک که به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها