فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم از اجرای بیش از 15 ویژه‌ برنامه فرهنگی، بصیرتی، هنری طی دهه‌فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۶۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

سرگرد آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به کلیه هموطنان اظهارداشت: ملت ايران با وحدت كلمه و با تمسك به اسلام و رهبرى شجاعانه و حكيمانه‏ى مردى الهى و دين‏شناسى بزرگ و مؤمن و صالح، نظام جمهورى اسلامى را بر سر كار آورد و نمونه‏ى بديعى از نظام سياسى را با كارگزارانى از متن مردم مؤمن و مبارز و نه از اشراف‏زادگان و خان‏زادگان فاسد و وابسته در برابر چشم جهانيان قرار داد.

سرگرد آزادی نژاد گفت: با پيروزى انقلاب اسلامى و سر برافراشتن جمهورى اسلامى بطور هم‏زمان دو جريان عظيم در سراسر گيتى آغاز شد:

اول: روند ستايش و اميد و درس‏گيرى از سوى ملتهاى مستضعف و زير ستم، بخصوص در كشورهاى اسلامى و نيز مسلمانان سراسر جهان و همه‏ى آزادانديشان عالم. خلاصه‏اى از اين سرگذشت آن است كه با تشكيل جمهورى اسلامى در ايران، مسلمانان در همه‏ى جهان هويتى تازه يافتند و احساس عزت و شخصيت اسلامى، در آنان دميده شد. اين جريان يعنى پشتيبانى و طرف‏دارى و سرسپردگى مسلمانان و آزادى‏خواهان در سراسر جهان نسبت به جمهورى اسلامى و ملت ايران با وجود تبليغات خصمانه‏ى شبكه‏ى تبليغاتى استكبارى كه شبانه روز بر ضد ايران اسلامى سرگرم كار است، همچنان ادامه دارد و تا وقتى ملت ايران در مواضع انقلابى و اسلامى افتخارآميز خود ثابت قدم است، ادامه خواهد داشت إن شاء اللّه.

دوم: روند نگرانى و توطئه و دشمنى از سوى دولتهاى مستكبر و صهيونيستها و سرمايه‏داران غارتگر بين‏المللى و نيز وابستگان آن‏ها در برخى كشورهاى ديگر. يعنى روند دشمنيها و كينه‏ها و توطئه‏ها از نخستين روزهاى پيروزى انقلاب آغاز شد و بتدريج با زائل شدن حيرت و گيجى و سردرگمى‏يى كه سياستمداران دولتهاى استكبارى و غارتگران و صهيونيستها بر اثر پيروزى انقلاب اسلامى در اين نقطه‏ى حساس جهان بدان دچار شده بودند، گسترش و عمق و تنوع يافت. پيشرو و پرچم‏دار اين خصومت آشتى‏ناپذير دولت امريكا و زائده‏ى صهيونيست آن در خاورميانه بودند كه با سقوط رژيم پهلوى، مطيع‏ترين متحد و مزدور خود در منطقه را از دست داده و از منافع نامشروع سياسى و اقتصادى خود در ايران محروم شده بودند. اين جريان شيطانى و رذيلانه در طول چند دهه‏ بطور مستمر ادامه داشته و به اقتضاى شرائط گوناگون، رنگ و نشانهاى مختلف يافته است، ولى خصوصيت هميشگى آن، سردمدارى امريكا و صهيونيزم، هدف هميشگى آن بازگرداندن ايران به وابستگىِ دوران رژيم پهلوى، و اصلى‏ترين آماج هميشگى آن سه عنصر: اسلام ناب محمدى، وحدت ملى و جايگاه رهبرى بوده است. آنان مى‏خواهند با تهاجمات متوالى سياسى و نظامى و اقتصادى و فرهنگى و با نشانه گرفتن اصلى‏ترين پايه‏هاى نظام اسلامى، انقلاب را از مهم‏ترين وظائف بلندمدت خود يعنى سازندگى مادى و معنوى جامعه و كشور بازدارند و دين و انقلاب و حكومت اسلامى را در اداره كشور ناتوان نشان دهند و به اين ترتيب از الگو شدن جمهورى اسلامى در دنياى اسلام جلوگيرى كنند. اما انقلاب بزرگ ما در ميان همه‏ى اين خصومتها، راه دشوار خود را با اقتدار و صلابت طى كرد و ملت ايران با الهام از هدايتهاى هميشه روشنگر امام راحل و حضرت امام خامنه ای، با ايمان و اراده و هوشيارى خود، گردنه‏هاى دشوار را پشت سر گذاشت و به موفقيتهاى درخشان دست يافت.

وی افزود: جوانِ امروز با مرور بر تاريخ كوتاه اما پرماجراى دوران سی و هفت ‏ساله، امريكا و صهيونيزم را مى‏شناسد و فريب ترفندها و اخمها و لبخندهاى آنان را نمى‏خورد، كشور متعلق به ملت است و ملت با همه‏ى وجود از آن و از استقلال و عزت خود دفاع خواهد كرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خاطر نشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج جهت ایجاد بستری مناسب برای تبیین و انتقال اهداف و ارمان های انقلاب اسلامی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری ..تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت مداری ، هم دلی و هم زبانی.. برنامه های متنوعی را را در ایام الله دهه فجر دارد که از جمله این برنامه ها عبارتند از:

·برگزاری رژه موتوری نیروهای بسیج روز 12 بهمن به مناسبت ورود امام از مسیر خیابان امام تا گلزار شهدا در شهر هرات و مروست

·برگزاری نشست های بصیرتی در جهت تبیین ماهیت و بازخوانی اصول فکری حضرت امام برای مقابله با تحریف خط حضرت امام خمینی رحمت الله علیه

·حضور گسترده بسیجیان و حلقه های صالحین در میعادگاه نماز جمعه تاریخ 16/11/94

·برگزاری صبحگاه مشترک و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان خاتم

·برنامه ریزی و اجرای جشن های انقلاب در سطح مساجد و مدارس و رده های بسیج

·برگزاری محافل انس با قرآن در روستاهای شهرستان و محفل انس با قران در تاریخ 13/11/1394 ساعت 9 صبح در مسجد جامع هرات، روستای ترکان ساعت 1500و مسجد امام حسین مروست ساعت 1800

·بیمارستان ثابت صحرایی و اعزام پزشکان متخصص در تاریخ 14و15و16 بهمن ماه

·مراسم تجلیل از فعالان عرصه قرانی در تاریخ 18/11/94 مسجد جامع ساعت 9صبح

·صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی در تاریخ 19/11/94

·افتتاح پروژه های عمرانی در تاریخ 21/11/94

·دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران

·برگزاری یادمان شهدا در شهر مروست تاریخ 15/11/94

·برگزاری عملیات نور افشانی در شب یوم الله 22 بهمن

·حضور منسجم مردم و بسیجیان در روز 22 بهمن

·برنامه های متنوع دیگر ازجمله یادمان های شهدا ،مسابقات بومی و محلی، مسابقات نقاشی وساخت ادمک های استکباری، ایستگاهها صلواتی و... از جمله برنامه های بسیج می باشد.

ارسال نظرات