فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به لزوم تبیین شعائر انقلاب در دهه فجر گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران چراغ راه ملت‌های مسلمان بوده باید با تبیین شعائر و ارزش‌های انقلاب آن را بیش از گذشته به جهانیان عرضه کنیم.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۸۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

علی محمدی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان لنده گفت: دهه فجر یادآور خاطرات و دستاوردهای عظیمی که موجبات اقتدار و امنیت ما را در جامعه بین‌المللی فراهم آورده است.

وی افزود: توجه به زوایای مختلف انقلاب اسلامی یکی از نیازهای اساسی جامعه ما بوده که با برنامه‌ریزی و شناخت دقیق آن می‌توان کشور را به سمت پیشرفت و ترقی بیش از گذشته رهنمون ساخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: اگر امروز به منطقه خاورمیانه و تحولات آن توجه کنیم شاهد آن خواهیم بود که ملت‌های مسلمان با اتخاذ مسیر و راهنمایی همچون انقلاب اسلامی ایران به دنبال آزادی و عدالت‌خواهی در کشور خود هستند؛ همان چیزی که ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) در دهه فجر 57 به دست آورده‌اند.

محمدی یادآور شد: ملت ایران قدر نظام و انقلاب خود را به خوبی درک کرده و در برهه‌های مختلف برای محافظت از آن بهای سنگین خود را پرداخت کرده و امروز تحت زعامت ولی امر مسلمین پله‌های ترقی یکی پس از دیگری طی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابر قدرت در نظام بین‌الملل شناخته می‌شود و باید دستاوردهای آن در سطوح مختلف جامعه تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در ادامه با تشریح برنامه‌های دهه فجر بسیج در لنده گفت: در اولین روز از ایام الله فجر مراسم رژه موتوری و خودرویی از میدان ورودی شهر لنده به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی شهرستان لنده با همکاری اداره آموزش و پرورش زنگ انقلاب را در ساعت ورود امام به میهن در مدارس شهرستان به صدا در می‌آورند.

محمدی تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و سیاسی و اجتماعی با موضوع تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و ناحیه مقاومت بسیج لنده برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به لزوم تبیین شعائر انقلاب در دهه فجر گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران چراغ راه ملت‌های مسلمان بوده باید با تبیین شعائر و ارزش‌های انقلاب آن را بیش از گذشته به جهانیان عرضه کنیم.

محمدی افزود: نشست‌های منتظران موعود، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری دعای ندبه، شرکت در نماز جمعه(میقات صالحین)، محافل انس با قرآن و همچنین برنامه‌های ورزشی از قبیل مسابقات فوتسال جام پایگاه‌های مقاومت نیز از دیگر برنامه‌های بسیج و سپاه در این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در ادامه با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در 22 بهمن 57 گفت: امسال ملت ایران با برنامه‌ریزی صحیح خود را جهت مشارکت و حضور در 22 بهمن آماده خواهد کرد و حماسه‌ای بی‌نظیر را رقم خواهد زد.

ارسال نظرات