خبرهای داغ:

اجرای 81 برنامه فرهنگی بصیرتی به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه‌فجر در اندیمشک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از اجرای 81 برنامه فرهنگی بصیرتی به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه‌فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۷۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،غلام‌رضا قربانی عصر دیروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: به‌مناسبت گرامی‌داشت این دهه 81 برنامه فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و هنری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت محلات این شهر و بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری اجرا خواهد شد.

وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری اردوهای فرهنگی بصیرتی، برگزاری مسابقه پیامکی، نشست سرگروه‌های صالحین، برگزاری شب شعر از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اضافه کرد: برگزاری اردوهای جهادی با حضور کارکنان بسیج ادارات شهرستان، برگزاری همایش مادران پرچم‌دار، نشست جوانان با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، محفل انس با قرآن، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، اهدای خون و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در این ایام است.

قربانی یادآور شد: دهه‌فجر فرصتی مناسب برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از این فرصت برای بیان و تبیین دستاوردها و موفقیت‌های نظام و انتقال آن به نسل نوجوان و جوان بهره برد و همچنین آنان را از توطئه‌های دشمنان انقلاب آگاه کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: وظیفه ما در این برهه روشن‌گری و زمینه‌سازی حضور پرشور و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است.

این مسئول در پایان بیان کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور خود در صحنه انتخابات انقلابی بودن و ولایت‌پذیری خود را به رخ دشمنان نظام و انقلاب نشان خواهند داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها