خبرهای داغ:
همزمان با آغاز دهه فجر، مسابقات قرائت و حفظ قرآن در تعدادی از مساجد شهرستان شوش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۶۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،کریم ستاوی، مسئول فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش  با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری مسابقات قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقات از سوی کانون‎‌‌های فرهنگی ـ هنری عارفین، بصیرت، صاحب‌الزمان(عج) شاوور و الغدیر در دو رشته حفظ(جزء 1 و 30) و قرائت(جزء 30) برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات که ویژه جوانان و نوجوانان برنامه ریزی شده است، در مرحله اول در میان اعضای کانون‌ها برگزار می‌شود و پس از آن منتخبان کانون‌ها با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

ستاوی با اشاره به دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر گفت: دیدار با امام جمعه شوش و تجدید میثاق با ولایت در تاریخ چهارشنبه 14 بهمن، حضور در گلزار شهدا و  تجدید میثاق با شهدای انقلاب در تاریخ 15 بهمن، از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش عنوان کرد: مسابقات نقاشی انقلاب، مقاله‌نویسی انقلاب، کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه کتاب در کانون‌های فرهنگی ـ هنری عارفین، توحید، مهدویت، ولایت، سعادت، اهل‌بیت(ع) و دیدار با خانواده‌های شهدا از  برنامه‌هایی است که کانون‌های مساجد به مناسبت بزرگداشت دهه فجر برگزار می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها