خبرهای داغ:
در آستانه سی و هفتمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با صدور بیانیه ای، از مردم اگاه و با بصیرت ایران خواست با حضور در همه صحنه های انقلاب پاسخ کوبنده ای به هجمه های نابخردانه دشمنان انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۵۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱
در آستانه سی و هفتمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با صدور بیانیه ای، ایام الله دهه فجر را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک گفته و حضور مردم اگاه و با بصیرت ایران در همه صحنه های انقلاب را پاسخ کوبنده ای به هجمه های نابخردانه دشمنان انقلاب اسلامی دانست. 

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

و ذکّرهم بایام الله 

دهه فجر از ایام الله است که همیشه باقی خواهد ماند. دهه فجر یعنی مقاومت ملتی که تا حصول اهداف والای اسلامی و انقلابی، لحظه ای آرام نخواهد نشست. 

ماه بهمن یاد آور رشادت ها و جانفشانی های ملتی است که با نثار خون خود و با مدد الهی و تکیه بر وحدت و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، زمینه ساز انقلابی شدند که انفجار نور بود و نشات گرفته از اسلام ناب محمدی است. 

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) چون چراغی پر فروغ  بین انقلاب ها و نهضت های جهانی می درخشد، پیروزی که از عمق فطرت دینی ملت بر خواسته و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست.

اینک ایادی کفر و استکبار جهانی در جهت بر هم زدن معادلات منطقه ای، با شیطنت های خود وحدت و انسجام ملت شریف ایران در آستانه انتخابات را نشانه گرفته اما ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و با تبعیت و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و تدابیر حکیمانه ایشان این توطئه ی جدید غرب و  نظام استکبار را خنثی نموده و نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف پلید خود در بحث نفوذ برسند. 

در این برهه از زمان با وجود مشکلات اقتصادی که دشمن نیز از این ابزار برای از پا درآوردن ملت مقاوم ایران استفاده کرده، ملت فهیم و اگاه ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن همچون گذشته محکم و استوار از انقلاب اسلامی و مولا و مقتدایشان دفاع کرده و خود را دلخوش و خوشبین به وعده های دروغین شیطان بزرگ نخواهد کرد و در تمامی مقاطع استقلال و آزادی خود را حفظ نموده است .

ارسال نظرات