فرمانده سپاه زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: شهدا که امنیت را با اهدای جانشان برای جامعه به ارمغان آوردند، در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفندماه نظاره گر حضور مردم خواهند بود. ...
کد خبر: ۸۶۲۹۳۴۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: همه انقلابیون و نخبگان وظیفه دارند، عظمت انقلاب و امام (ره) را به نسل های آینده و کسانی که انقلاب را درک ننموده اند، منتقل کنند.

زمانی افزود: بزرگترین اتفاق قرن بیستم تاریخ، انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) می باشد و امروز این انقلاب مرزهای جغرافیایی جهان را درنوردیده است.

وی با بیان اینکه حماسه ۲۲ بهمن سال ۵۷ معجزه الهی بود، اظهار داشت: امروز حقانیت انقلاب و امام برای مردم جهان ثابت شده است.

عبدالمجید زمانی یادآور شد: ما حقانیت امام و رهبر و انقلاب را در حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ با چشم خود دیدیم و مشاهده نمودیم که مردم ایران در روز نهم دی ماه چگونه با بصیرت وارد میدان شدند و انقلاب را از پرتگاه نجات دادند.

فرمانده سپاه زرند تصریح کرد: این انقلاب صاحب دارد و ما در طول تاریخ هم ریزش و هم رویش را داشته ایم، در عده ای از خواص ریزش و عده ای نیز رویش را شاهد بوده ایم و این برنامه همیشگی است و تا زمانی که حق باشد باطل و فتنه نیز وجود دارد و این فتنه ها آزمونی برای مسلمانان می باشند.

سرهنگ زمانی در ادامه به بحث انتخابات اشاره نمود و اظهار داشت: هفتم اسفند ماه دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز برگزار می شود و انشا الله ملت ایران با بصیرت و هوشیاری پای صندوق های رای خواهند آمد و دو مجلس استکبارستیز را انتخاب خواهند کرد.

وی تاکید سپاه و بسیج را در بحث انتخابات، حضور حداکثری مردم نزد صندوق های رأی عنوان نمود و گفت: هر چه درصد آرا بیشتر و حضور حداکثری ملت ایران باشد، اقتدار و صلابت نظام را به رخ جهانیان خواهد کشید.

فرمانده سپاه زرند به انتخاب فرد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی و لیست اصلح در انتخابات خبرگان رهبری اشاره نمود و یادآور شد: بهترین معیار و شاخص در بحث انتخابات، فرمایشات مقام معظم رهبری است که اخیراً در جمع مردم قم فرمودند.

وی با اشاره به سخنان رهبری افزود: اگر کسانی فهرستی یا فردی را معرفی کردند اگر متدین، مومن، انقلابی و در راه امام باشند به حرفشان اعتماد می کنم اما اگر دیدم به مصالح انقلاب و دین و استقلال کشور خیلی اهمیتی نمی دهند و دلشان دنبال حرف آمریکا و غیر امریکا است به حرفشان اعتماد نمی کنم.

سرهنگ زمانی ادامه داد: امروز افراد زیادی به میدان آمدند اما ملاک بحث شعار و عمل است، کاندیدای اصلح باید درهر دو مورد برتر باشد و گفتار وی همراه با عمل باشد و این را در پیشینه انقلاب ثابت کرده باشد.

وی بهترین معیار و شاخص را در امر انتخابات فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اینکه چه کسانی کاندیدا را معرفی کردند و در اطراف او هستند، آیا به استقلال کشور می اندیشند ، به ارزش های نظام توجه دارند ، موضع ثابتی دارند و تازه وارد نیستند نیز معیارهایی است که همه مردم باید به آن توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه افزود: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه، امنیت و اقتدار امروز نظام را پایدارتر می کند و یکی از اصلی ترین شعار انقلاب یعنی استقلال آزادی، جمهوری اسلامی را برای همیشه محقق خواهد نمود.

وی تصریح کرد: شهدا که امنیت را با اهدای جانشان برای جامعه به ارمغان آوردند، در روز ۲۲ بهمن و ۷ اسفندماه نظاره گر حضور مردم خواهند بود و یقین بدانید ناظران اصلی انتخابات شهدا هستند.

زمانی به برنامه های دهه فجر در سپاه و بسیج اشاره نمود و گفت: زدن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نشست های بصیرتی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت، برگزاری نشست بصیرتی در محل ناحیه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، برگزاری جلسه مجمع بسیج شهرستان، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور آحاد مردم از محل میدان ۲۲ بهمن به طرف میدان معلم از جمله برنامه های این نهاد می باشد.

وی در ادامه به بخشی از فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج در چندین جبهه در حال جنگ با دشمن است، در جبهه امنیتی مصادیق زیادی دارد اما آخرین اقدامی که سپاه انجام داد دستگیری مقتدرانه تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس بود و وظیفه همه ماست که در مقابل استکبار بایستیم که هر وقت این کار را کردیم پیروز هستیم.

عبدالمجید زمانی، سپاه زرند را جلودار اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زرند خواند و اظهار داشت: با بحث برجام شاید درصد اندکی از مشکلات اقتصادی حل شود اما اقتصاد مقاومتی است که کشور را نجات می دهد و به تولید و اشتغال جوانان کمک می کند.

وی بعضی از طرح های اقتصادی اجرا شده در زرند را پرورش دام سبک و سنگین ، تولید عسل و قارچ ، کشت زعفران، تولید ورمی کمپوست، صنایع تبدیلی، پرورش شترمرغ و مرغ خانگی و ماهی و … برشمرد.

فرمانده سپاه زرند در پایان خطاب به کاندیداهای مجلس گفت: کاندیداها باید تقوای سیاسی داشته باشند و هیچکدام حق استفاده سیاسی از جلسات بسیج و یادواره های شهدا خصوصاً در ایام الله دهه فجر را ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات