خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه خاستگاه اسلام در دهه فجر است، گفت: ستون اصلی خیمه اسلام در دهه فجر نهادینه شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۲۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت السلام علی دشتکی شامگاه امروز در نخستین نشست بصیرت‌افزایی دهه فجر که در دفتر امام جمعه همدان برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: در چنین شبی از شهرهای مختلف، جمع علما، هیئات و جامعه قرآنی در حرکت بودند تا برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام (ره)، انقلاب و اسلام در تهران به استقبال امام خمین(ره) بروند.

وی ادامه داد: اگر بگوییم طلوع اسلام در آغازین شب دهه فجر اتفاق افتاد و دهه فجر رهایی ملت ایران از یوغ ظلم و ستم و بی عدالتی است، بیراه نگفته‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: بهترین تعبیر این است که بگوییم خاستگاه اسلام در دهه فجر است.

وی افزود: تاریخ قبل از انقلاب سراسر بی‌عدالتی و ظلم است، که حاکمان خود را غالب و مردم و ملت را مغلوب و رعیت می پنداشتند.

دشتکی ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حاکمیت سرنوشت به دست خود ملت و شمشیر تیز اسلام توسط امام راحل به طرف دشمن ملت و اسلام و به سوی استعمار و استکبار گرفته شد و شمشیری که به طرف ملت بود به طرف دشمنان اسلام چرخید.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: به عبارتی می‌توان گفت ستون اصلی خیمه اسلام در دهه فجر نهادینه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: از مهمترین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، منزلت ملت ایران و ملت‌های مسلمان و اجرای احکام و قوانین شرع مقدس است.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران خودباوری به ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان را به ارمغان آورد و این مباحث را باید تبیین کنیم و پاس بداریم.

حجت السلام سیدحسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز در این مراسم رمز آغاز شروع جشن‌های دهه فجر امسال را با عنوان «بسم‌الله الرحمان الرحیم، لاحول و لاقوة ال بالله الععلی العظیم، الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، خامنه ای رهبر، در بهار آزادی جای امام و شهدا خالی» قرائت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات