خبرگزاری بسیج: ویژه برنامه های فرهنگی هنری سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ری به اجرا در می آید.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۱۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهدی ابوالحسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، اکران فیلم های سینمایی و مستند دوران انقلاب در کانونهای فرهنگی هنری مساجد و اجرای نمایش در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی، کتابخانه شیخ صدوق و کانون شهید رجایی از جمله این برنامه هاست.

وی اضافه کرد: گردهمایی بزرگ هنرمندان موسیقی شهرستان ری با برنامه های متنوع، اجرای کارگاهی هنرمندان موسیقی کودک، عصر شعر "صبح امید" با حضور شاعران مطرح کشوری و شهرستانی و همچنین دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی نیز به مناسبت ایام اله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ثمره تلاش و رهبری حضرت امام(ره) و مجاهدت های مردم مومن و انقلابی بوده است، تاکید کرد: عزت، اقتدار و سربلندی کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان، ثمره همین مجاهدت هاست.

وی حوزه فرهنگ و هنر را دارای ظرفیت بالایی برای تبیین و انتقال ارزشها و فداکاری های نسل دوران انقلاب به جامعه جوان امروز دانست و اضافه کرد: هنرمندان رشته های مختلف با تولید آثار به خوبی می توانند ابعاد مختلف ایثار و رشادت های مردم انقلابی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را بیان و ماندگار کنند.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار