کد خبر: ۸۶۲۹۳۰۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج محمدکاظم نظری ظهر امروز در نشت شورای اداری شهرستان بویراحمد بابیان اینکه در برابر عزت وایمنی که به سبب انقلاب بدست آمده است وظیفه داریم به این انقلاب ومردم خدمت کرده ودر حفظ ارشهای انقلاب و اسلام تلاش کنیم گفت :دشمن در زمینه عدم حضور مردم در عرصه های سیاسی و راهپیمایی ها در حال بر نامه ریزی بوده و می باشد و رسانه های دشمن در تلاش هستند که این حضور را کم رنگ نشان دهند.

وی نتخابات را متعلق به نظام دانست و ابراز داشت: تنها وزارت کشور مسئول برگزاری انتخابات نیست  بلکه انتظار می‌رود تمام دستگاه ها و نهادها با تمام قوا بسیج شوند تا این عرصه سیاسی پرشورباحضور حداکثری برگزار شود.

نظری با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه تصریح کرد: تسهیل شرایط برای حضور حداکثری مردم وظیفه ماست چراکه انتخابات یک مسأله مهم و بزرگی است که نیازمند همکاری بیش از پیش همه دستگاه ها را لازم دارد.

وی استفاده از امکانات دولتی را له یا علیه کاندیداها جرم دانست و تاکید کرد:مشاهده شده است که برخی از کارکنان دولت با خودروهای پلاک قرمز همراه با کاروان های انتخاباتی در فاتحه خوانی ها حضور پیدا می کنند که قطعا با این گونه افراد برخورد می شود.

نظری اظهار داشت:این رضای خداوند نیست که برای تبلیغات به بهانه فاتحه خوانی کاروانهای انتخاباتی برگزار شود و جاده های تنگ روستایی و بخشهای ما را دچار مشکل می کنند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه از برنامه زمانبندی انتخابات عقب  نیستیم درآخرین نشست شورای اداری قبل از انتخابات 7 اسفند ازمدیران و مسئولان خواست تا از وجود نمایندگان فعلی در افتتاحیه ها و کلنگ زنی های دهه فجر استفاده شود .

وی بیان کرد:از رسانه ها و مطبوعات انتظار داریم که اقدام به تخریب داوطلبان مجلس نکنند و تنها داوطلبان را معرفی و زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

نظری با بیان اینکه همه ادارات و دستگاههای اجرایی در زمینه انتخابات همکاری داشته باشند که انتخاباتی باشکوه و با نشاط برگزار شود، ادامه داد: 450 خودرو برای برگزاری انتخابات شهرستان بویراحمد کمبود داریم و انتظار داریم همه ادارات و دستگاهها تا پایان انتخابات همکاری لازم را با فرمانداری داشته باشند.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاهها و ادرات اجرایی خدمات نظام مقدس انقلاب اسلامی را برای مردم بخصوص جوانان بیشتر تبیین کنند و برای برگزاری باشکوهتر از گذشته جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش شود.

نظری اضافه کرد: طی دهه فجر انقلاب اسلامی تعدادی پروژه با اعتباری بالغ بر 729 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد. با بهره برداری از پروژه های افتتاحی در این شهرستان برای 1444 نفر اشتغالزایی می شود که با کلنگ زنی برخی پروژه ها برای 850 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.    

ارسال نظرات