نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تازمانی که آمریکا صراحتا از جنایات خود علیه ملت ایران عذرخواهی نکند اختلافات فی ما بین پایان نمی پذیرد.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۰۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه اختلافات ایران و آمریکا ابدی نیست، گفت: آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب مداخله گری های متعددی در کشور داشته اند و هنوز هم دست از شرارت های خود برنداشته اند.
وی با اشاره به اینکه کارنامه آمریکا در ایران از زمان کودتای 28 مرداد سیاه است، افزود: در تمامی حوادث تلخ مانند ترور ها، جنگ، تحریم، کودتاها و ... نقش آمریکایی های جدی و بارز بوده است.
سلیمی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها تاکنون از رفتارهای منفی خود علیه ایران عذرخواهی نکرده اند بلکه اذعان می کنند دروغگویی در ژن ایرانی ها هست!، خاطرنشان نمود: آمریکایی ها با هدایت آل سعود قیمت نفت را به حداقل ممکن رسانده است و میلیاردها دلار به ایران ضرر زده اند.
نماینده مردم مجلس با تاکید بر اینکه آمریکایی ها باید در عمل رفتار خود را تغییر دهند و از لیست اشتباهاتشان علیه ملت بزرگوار ایران عذرخواهی کنند، گفت: دولتی که هنوز علیه ایران توطئه می کند و در کنگره بودجه برای براندازی نظام تصویب می کند چگونه می تواند قابل اعتماد باشد.

ارسال نظرات