طایب با اشاره به اینکه اگر بخواهیم مشکل با آمریکا را حل کنیم باید دست از حمایت مردم مظلوم منطقه و به ویژه فلسطین و لبنان برداریم، افزود: در مساله هسته ای شاید مشکل حل شد اما باید بدانیم که این مشکل آنطور که آمریکایی ها می خواستند حل شد چرا که نطنز عملا کارایی اقتصادی خود را از دست داد و راکتور اراک نیز تغییر کاربری پیدا کرد.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۰۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور مصاحبه با نشریه لومند مبنی بر اینکه اختلافات ایران و آمریکا ابدی نیست، گفت: مشکل اصلی آمریکا با ایران به گفته خودشان در دو مساله تروریسم و حقوق بشر باز می گردد. در بحث تروریسم آنها این مساله مطرح می کنند که ایران از حزب الله که با اسرائیل می جنگد حمایت می کند و این دلیل اصلی تروریستی بودن گروه مقاومت لبنان است!

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم مشکل با آمریکا را حل کنیم باید دست از حمایت مردم مظلوم منطقه و به ویژه فلسطین و لبنان برداریم، افزود: در مساله هسته ای شاید مشکل حل شد اما باید بدانیم که این مشکل آنطور که آمریکایی ها می خواستند حل شد چرا که نطنز عملا کارایی اقتصادی خود را از دست داد و راکتور اراک نیز تغییر کاربری پیدا کرد.

طائب با تاکید بر اینکه هنوز مشخص نیست خواسته های ما در این مذاکرات محقق شده باشد، خاطرنشان نمود: با شیطنت دشمنان قیمت نفت به پائین ترین حد خود رسیده است و حتی با افزایش تولید ایران نیز عملا رفع تحریم ها نافع نبوده است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه اظهار نظرهای اخیر رئیس جمهور تنها نوعی ابهامزایی است، افزود: رئیس جمهور باید به صراحت و شفافیت اعلام کنید چه طور می تواند مشکلات با آمریکا را حل و فصل کرد.

ارسال نظرات