خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از اشتغال بیش از 1200 بانوی سرپرست خانوار در مراکز مهارت آموزی کوثر و کارآفرینی این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۸۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ؛ منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: با فعالیت بیش از 20 خانه کارآفرینی و 12 خانه مهارت آموزی کوثر، زمینه اشتغال برای بیش از 1200 نفر از بانوان سرپرست خانوار این منطقه جنوبی فراهم شده که نسبت به 5 سال اخیر رشد 5 برابری داشته است.

کتانباف با اشاره به اینکه پراکندگی مراکز اشتغال زایی به نحوی است که بانوان به سهولت به این مراکز دسترسی دارند، افزود: اولین مرکز کوثر ویژه معلولین در شهر تهران در منطقه 20 راه اندازی شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر در این محل فعالیت می کنند.

وی هدف از ایجاد خانه های مهارت آموزی کوثر و کارآفرینی را توانمندسازی و استقلال اقتصادی بانوان سرپرست خانوار برشمرد و گفت: محصولات تولیدی این مراکز از کیفیت مطلوبی برخوردار است و بانوان کارآفرین منطقه 20 از برترین های شهر تهران هستند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه حمایت از بانوان سرپرست خانوار در راستای رویکرد فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری انجام می شود، یادآور شد: توسعه زمینه های اشتغال برای قشر نیازمند و کم برخوردار همچنان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و خیرین علاقه مند جهت حمایت از این مراکز می توانند به مشاور شهردار در حوزه امور بانوان مراجعه کنند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار