با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد:

جلسه توجیهی و هماهنگی با مدیران حوزه برگزار شد

نخستین جلسه توجیهی و هماهنگی با مدیران محترم عقیدتی و نظارت حوزه ها با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه و مدیران حوزه ها در ناحیه شهرستان بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۸۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد به جایگاه بسیج در بین مردم اشاره کرد و گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و همین جایگاه بسیج را در میان مردم که خود تشکیل دهنده بسیج هستند را نشان می‌دهد، چراکه همه مردم به صورت خالصانه و برای رضای خدا در مسیر بسیج و اهداف بسیج که همان اعتلای انقلاب اسلامی و اسلام است، قدم بر می‌دارند.

حجت الاسلام میر فخر الدین در این نشست شرح وظایف هر کدام از مدیران حوزه ها را بیان نمود و به تشریح کلی وظایف آنان پرداخت و افزود: هر کدام از مدیران تحت حوزه نمایندگی باید طبق شرح وظایفی که به آنان ابلاغ شده است کارها و برنامه های خود را انجام دهند.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم یکی مجلس خبرگان رهبری و دیگری مجلس شورای اسلامی واین که برگزاری انتخابات سالم بهترین پاسخ به توطئه های دشمن است گفت: دشمن با راه اندازی جنگ اقتصادی و تحریم های سنگین خواستار سست شدن پایه های نظام بوده است که به فضل الهی و حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف مانند همیشه ناکام ماند.

وی بیان داشت: حماسه سیاسی یعنی حضور آگاهانه مردم درصحنه سیاست کشور و مدیریت کشور و نمونه بارزش همین حادثه انتخابات است و دشمنان امید دارند که انتخابات سرد باشد، تا بتوانند بگویند مردم به‌نظام اسلامی علاقه‌ای ندارند، یا دنبال انتخابات، فتنه به وجود بیاورند، لذا یکی از هدف‌های دشمنان در انتخابات این است که انتخابات بدون حضور پرشور و همگانی مردم برگزار شود.

وی ادامه داد:این نمایندگی آمادگی کامل جهت بصیرت افزایی حوزه ها و پایگاهها را دارد و در صورت امکان حداقل هر پایگاه و حوزه یک جلسه بصیرت افزایی قبل از انتخابات را داشته باشد.

وی تصریح کرد:سرکشی از حوزه ها طبق سنوات قبل هر هفته برگزار خواهد شد و آمادگی لازم در این خصوص مدیران محترم عقیدتی و شعبات نمایندگی داشته باشند.

در پایان احکام مدیران حوزه ها به آنان اهدا شد و با اهدای لوح تقدیر از زحمات آنان در سایر رده ها تجلیل شد.


ارسال نظرات