خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: بیش از 130 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی با محوریت مردم تدارک دیده‌شده که در ایام الله دهه فجر در مساجد شهر و روستاهای نهاوند اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۶۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
اجرای 130 برنامه طی دهه فجر در مساجد نهاوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ موسی محبی اظهار داشت: پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یکی از اتفاقات بسیار مهم و اثرگذار در تاریخ معاصر است که باعث نابودی ظلم و ستم شاهنشاهی شد.

وی اظهار کرد: مردم غیور ایران اسلامی در همه عرصه‌های انقلاب نشان دادند که در مقابل ظلم و استکبار کوتاه نمی‌آیند و بعد از انقلاب در 8 سال جنگ تحمیلی این موضوع را به‌خوبی شنان دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: امروز همه ما وظیفه‌داریم با اجرای فرامین رهبر انقلاب راه پیشرفت انقلاب را سپری کنیم و نسل جوان را نیز هرچه بیشتر با آرمان‌های انقلاب آشنا کنیم.

وی بیان داشت: در آستانه شروع دهه مبارک فجر با هماهنگی‌هایی که با فعالان مذهبی، هیئت‌امنای مساجد و رابطان فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی انجام‌شده است تعداد 210 مسجد برای برگزاری جشن‌های انقلاب آماده‌شده است.

محبی اظهار کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم دهه فجر باعث دل‌بستگی مردم به انقلاب می‌شود و در این جشن‌ها با استفاده از سخنرانان و روحانیون بومی و طرح هجرت سعی خواهد شد تا اهداف و آرمان‌های انقلاب را به نسل جوان بیش از گذشته معرفی کنیم.

وی گفت: در شهرستان نهاوند تعداد ۶۵ نفر از روحانیون طرح هجرت، مستقر، خود استقرار و بومی در مساجد شهری و روستایی حضور دارند که علاوه بر اقامه نماز جماعت و بیان مسائل دینی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را نیز بر عهده‌دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: برای این دهه بیش از 130 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی با محوریت مردم تدارک دیده‌شده است که در مساجد شهر و روستاهای نهاوند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات