نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

دانش آموزان شهید جانشان را برای حفظ ارزش ها نثار کردند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در کنگره شهدای دانش آموز در تبریز گفت: دانش آموزان شهید برای حفظ ارزش ها جانشان را نثار کردند.
کد خبر: ۸۶۲۹۱۲۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: در راس همه این ارزش ها ولایت فقیه بود که شهدا با شهادتشان ولایت مداری خود را نشان دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه دفاع از ارزش ها و خاک وظیفه است، اظهار کرد: حضور جوانان در این عرصه ارزشمندتر است که وارد جهاد می شوند.
آیت الله شبستری با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید ثمرات انقلاب به جوانان بازگو شود تا بدانند چگونه کشور با فداکاری جوانان به آزادی رسید.
مسئول بسیج دانش آموزی کشور نیز در این کنگره منطق شهید را منطق عشق و اصلاح دانست و گفت: شهیدان دانش آموز، زندگی و بندگی و عشق و مشق را برای دفاع از کشور و اسلام کنار هم معنا کردند.


صابر ماهانی تقویت روح حماسی یک ملت را ناشی از روح فداکارانه عنوان و بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا روح حماسی ملت را تقویت می کند.
وی اظهار کرد: امروز در برابر استکبار جهانی قرار داریم که که هدف آن هجمه به ارزش های اسلامی و انسانی ماست.
ماهانی برگزاری کنگره شهدای دانش آموز را نشانه عزم راسخ آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت خواند و تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید با توجه به اقتضائات روز به نسل کنونی منتقل شود.
کنگره 36 هزار دانش آموز شهید و شهیده شاخص ملی «ایران قربانی» از شهدای زینبیه میانه با حضور خانواده شهدا، مسئولان کشوری و استانی پیش از ظهر امروز در تالار معلم کلان شهر تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار