سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بسیج:

مجلس حتما از وزیر ارشاد درباره انتشار کتب غیر اخلاقی توضیح خواهد خواست

نماینده مردم دورود در مجلس گفت: نمایندگان مجلس و به خصوص کمیبسیون فرهنگی در رابطه با کتب و رمان های غیر اخلاقی منشر شده در جامعه از وزیر ارشاد توضیح خواهند خواست و ایشان باید پاسخگوی این اقدامات باشد.
کد خبر: ۸۶۲۹۱۰۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

عباس قائد رحمت نماینده مردم دورود در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مصداق های کتب مبتذل منشر شده در جامعه با اخلاق و فرهنگ اسلامی ما سازگار نیست.

وی افزود: در قوانینی که به تصویب مجلس رسیده وظایف همه وزارت خانه ها و دستگاه ها را تعیین کرده است لذا متولیان فرهنگی نباید در این زمینه کم کاری کنند.

نماینده مردم دورود با بیان اینکه مسئولان فرهنگی باید تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند تصریح کرد: وزارت ارشاد اسلامی با رعایت خطوط قرمز و به کارگیری تکنیک های خلاقانه و جذب مخاطبان بیشتر اثرگذاری بیشتری در جهت ترویج فرهنگ غنی خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اهمیت در نظر گرفتن شرع اسلام و قانون توسط مسئولان خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس و به خصوص کمیبسیون فرهنگی در رابطه با کتب و رمان های غیر اخلاقی منشر شده در جامعه از وزیر ارشاد توضیح خواهند خواست و ایشان باید پاسخگوی این اقدامات باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار