مدیر کل صدا و سیمای استان سیستم آموزشی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان را شیوه‌ای متفاوت در پرورش خلاقیت‌ها دانست.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۸۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج اسنان چهارمحال و بختیاری؛ مهرداد عظیمی در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان ضمن اشاره به قابل تقدیر بودن فعالیت‌های کانون، به مستعد بودن مردمان کشورهای آسیایی به خصوص کشور ایران اشاره کرد و اظهار کرد: سیستم آموزشی کانون را یکی از شیوه‌های متفاوت و خوب در پرورش مهارت و خلاقیت کودکان و نوجوانان این مرز و بوم دانست.

وی رسانه، جامعه، قشر کودک و نوجوان را نزدیک به هم و در کنار هم عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها در خدمت جامعه هستند تا ظرفیت‌ها را بهتر بشناسد و تعاملات بیشتری با دستگاه‌های فرهنگی هنری برقرار کند.

مدیر کل صدا و سیمای استان خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم فعالیت‌های دستگاه‌ها را رسانه‌ای کنیم تعداد بیشتری از افراد جامعه می‌توانند تحت این آموزش‌ها قرار گیرند و از فعالیت‌های فرهنگی ،هنری،علمی و... دستگاه‌ها بهره‌مند شوند.

عظیمی به مشارکت کانون و تعاملات آن با صدا و سیماه اشاره کرد و گفت :ما در سازمان ظرفیت ها وتیم های هنری خوبی جهت همکاری و تولید برنامه داریم که تکرار ، انسجام و گسترش این طیف از برنامه ها می تواند اثرات عمیقی بر مخاطبان ما بگذارد.

ارسال نظرات