با حضور رئیس اداره تبلیغ و ترویج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛
محفل انس با قرآن کریم و یادواره 28 شهید روستای خرم آباد تربت جام با حضور رئیس اداره تبلیغ و ترویج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و بسیجیان منطقه بالاجام و برخی از مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۴۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این برنامه فرهنگی قرآنی در آستانه فرارسیدن سی و هفتمین بهار آزادی و طلیعه فجر و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ متعالی قرآن کریم و گرامی داشت یاد و خاطره 28 شهید والامقام روستای شهید پرور و ولایی روستای خرم آباد شهرستان تربت جام در مسجد امام صادق (ع) با شکوه خاصی برگزارشد.

در این محفل معنوی قاریان بسیجی خوش آتیه و جوان روستای خرم آباد به تلاوت زیبای نغمات قرآنی پرداختند و سپس قاری برجسته بین المللی کشور ( حاج سید جواد حسینی ) از مشهد مقدس با قرائت بسیار زیبا و دلنشین کلام وحی ، قرآن دوستان و حاضران در مجلس را از لذت استماع بهره مند نمود که مورد تشویق و تحسین قرار گرفت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صادقی، جانباز و راوی دفاع مقدس، مشهور به شهید زنده با نقل خاطراتی به فضایل شهیدان، ایثارگری ها  ورزمندگان سلحشور اشاره کرد که با مرثیه سرایی مداح اهل بیت (ع) حاج مهدی سروری حال و هوای خاصی به این مجلس بخشید.

تجلیل از حجت الاسلام لولویی، روحانی بسیجی و پرتلاش بخاطر زحمات صادقانه در توسعه و عمران مسجد این روستا و همچنین تقدیر جمعی از بسیجیان ونخبه های قرآنی از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

شایان ذکر است؛ بخش جالب توجه این مراسم معنوی، اجرای نمایشنامه خوانی، گروه هنری "رامش"  از تربت جام بود که  بخشی از کتاب بابانظر مربوط به( زندگینامه سردار شهید محمد حسن نظر نژاد) را که مربوط به صحنه شهادت سردار شهید اسلام ( حاج محمد ابراهیم شریفی) بود را هنرمندانه بصورت نمایشنامه خوانی به پاس رشادت های شهیدان گرانقدر برای حاضرین اجرا نمودند.
گفتنی است؛ مراسم معنوی و روحانی ( محفل انس با قرآن کریم و یادواره 28 شهید روستای خرم آباد )به همت اهالی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، دهیاری، شورای اسلامی و همکاری حوزه مقاومت بسیج جواد الائمه(ع) شهر نصرآباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام در محل مسجد امام صادق (ع) برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها