مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: انتخابات یک میدان مسابقه ملی است که هدف اصلی آن حضور حداکثری و انتخاب اصلح است و اگر می‌خواهیم مقتدرانه حضور بین المللی داشته باشیم باید انتخابات پرشور باشد.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسین رحیمی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر خرو با بیان اینکه پایبند بودن به قانون، جلو بسیاری از فتنه ها را می گیرد، تاکید کرد: کسانی که رد صلاحیت شدند مجاری قانونی را پیگیری کنند، اگر به نتیجه نرسیدند تمکین به قانون نمایند که ملت عزیز ایران، تمکین به قانون را از آن‌ها خواستارند.

امام جمعه موقت شهر خرو به شاخصه های انتخاب اصلح اشاره نمود و اظهار داشت: مردم بصیر و انقلابی باید به کسانی رای بدهند که شاخصه هایی چون تقید به اسلام و ارزش‌های اسلامی، تبعیت محض از ولایت فقیه، دشمن شناسی و استکبار ستیزی و بصیرت کافی درخطر و فتنه ها را داشته باشد.

 وی در ادامه افزود: یک فرد اصلح کسی است که خودش را نوکر و خادم و خاک پای این ملت عزیز بداند و برای رفع مشکلات آنها تلاش کند و از طرفی متخصص و کارآمد و کار بلد باشد.

مسئول تایید محتوا و نظارت بر امور فرهنگی بسیج نیشابور در ادامه به برجام اشاره کرد و عنوان داشت: برجام نیز با همه چالش های رو به رو به فرجام رسید؛ دیگرهیچ عذری برای غفلت از امور اصلی مردم و بر زمین گذاشتن وعده ها وجود ندارد اکنون وقت آن است که آن همه وعده های زیبا و دلنشین (رفع بیکاری، رفع مشکلات اقتصادی و گرانی، چرخیدن چرخ صنعت، بها دادن به تولیدات داخلی و...)جامعه عمل پوشیده شود و مردم طعم شیرین تدبیر را در دولت محترم تدبیر و امید بچشند.

وی به سخنان رهبر عظیم الشان انقلاب در رابطه با برجام اشاره کرد و گفت: رهبر عظیم الشان انقلاب که فرمودند" از خدعه و نیرنگ دشمنان و نفوذ آنها در پسابرجام غافل نباشیم" نکند خدای ناخواسته پسا برجام به استقلال ما، فرهنگ ما، آرمان ها و ارزش های انقلاب ما، آزادی و اقتدارما لطمه بزند، خیلی باید حواسمان جمع باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی بابیان اینکه خیز برداشتن کشورهای خارجی به طرف بازار ایران نباید طوری باشد که کشور ما بازار مصرف محصولات کشورهای دیگر قرار گیرد، اشاره نمود: اگر وارداتی می خواهد صورت بگیرد حتما در کنارش صادراتی هم باشد که ما فقط مصرف کننده کالا و تکنولوژی و محصولات و تولیدات کشورهای خارجی نباشیم و درکنارش تکنولوژی و صنعت ما و تولیدات داخلی ما و چرخ اقتصاد ماقوی تر از گذشته بچرخد.

وی اضافه نمود: این را هم باید بدانیم اگر برجام به فرجام رسید نتیجه زحمات و تلاش همه است از جمله تدابیر ارزشمند رهبر عظیم الشان انقلاب و توانمندی علمی دانشمندان هسته ای و توانمندی مقتدارانه نیروهای مسلح و صبر و استقامت مردم بصیر و فهیم وتلاش های دولت محترم و تیم دیپلیماسی که همه وهمه دست به دست هم داد و کشورهای 5+1 را سرمیز مذاکره نشاند.

وی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر عنوان کرد: خداوند را شاکریم که در این برهه زمانی که ظلم و ستم استبداد و استثمار بیداد می کند انقلابی به حول وقوه الهی ورهبری امام رضوان الله تعالی علیه وتبعیت بی چون وچرای مردم از او دراین نقطه کره زمین (ایران) شکل گرفت که استقلال آزادی جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آوردوروحیه های خفته وخسته از ظلم وستم را بیدار نمود و در حال حاضر 37 سال از عمر بابرکت آن می گذرد و سال به سال به عزت واقتدار آن افزوده می شود.

رحیمی ابراز داشت: اگر بیداری کشورهای اسلامی درمنطقه و ممالک دیگر جهان که میخواهند از یوق دیکتاتورها و استعمارگران خارج شوند را می بینیم به برکت انقلاب ما و تاسی از آن است، امیدواریم هرچه سریعتر این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) متصل شود و ظلم و ستم بیداد برای همیشه از بین برود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها