مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد سازمان بسیج مستضعفین گفت: امریکا در گام اول سناریوی نفوذ خود درصدد عملیاتی کردن راهبرد پاس و آبشار است.
کد خبر: ۸۶۲۸۸۹۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام داراب کلایی در  جلسه بصیرتی در جمع پاسداران سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: غربی ها می خواهند با اجرای سناریوی اغنا مانع پیشرفت اقتصادی ایران شوند.

وی اظهار داشت: آمریکا پس از ناامیدی از استراتژی فشار و تحریم، از آخرین ترفند استفاده کرد و با روی کار آمدن دولت یازدهم سناریوی مذاکره، دیپلماسی و تعامل را در 5 مرحله برای بازگشت به درون نظام اسلامی ایران را طراحی و برنامه ریزی کرد.

داراب کلایی افزود: گام اول این سناریو را مرحله پاس و آبشار نامیدند یعنی ایران در این مذاکرات نقش پاس و آمریکا نقش آبشار زن را ایفا کند و به همین جهت قصد دارند با تزویر و نیرنگ این اقدام را عملیاتی کنند.

داراب کلایی عملیات فریب انقلاب اسلامی را دومین گام این سناریوی خطرناک عنوان کرد و افزود: آنها با تعطیلی مراکز هسته ای جمهوری اسلامی ایران و قول مساعدت آزادسازی پول‌های بلوکه شده و همچنین تعلیق و یا لغو تحریمها به دنبال عملیات فریب انقلاب اسلامی ایران هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بر حذر کردن پیشرفت اقتصادی ایران از طریق اغنا، وسوسه به تعامل و مذاکره با آمریکا و همچمنین تعیین سهم برای آمریکا سه مرحله دیگر این سناریو است.

وی خنثی سازی این سناریو را مستلزم بصیرت و آگاهی مردم و کارگزاران نظام دانست و افزود: باید با بصیرت افزایی و آگاهی به عموم جامعه و بالا بردن مبانی انقلاب اسلامی ضریب هوشیاری و دشمن شناسی جامعه را ارتقا بخشیم و در ادامه هشدارها و تذکرات رهبری نظام را در این خصوص سرلوحه کار خود قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها