فرمانده حوزه شهری ماکو در پایگاه رسول اکرم:

هوشیاری خود را در مقابل ترفندهای جدید دشمنان در انتخابات پیش رو حفظ کنیم

فرمانده حوزه شهری ماکو: ولایت مداری و تبعیت محض از ولایت فقیه و نایب امام زمان ( عج ) و بصیرت رمز پیروزی ملت در بحران های مهم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۲۸۸۸۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:  سرگرد حسن نوبختی فرمانده حوزه شهری شهید حاج حسینلو شهرستان ماکو استان آذربایجان غربی از جمع تعدادی از بسیجیان و شورای پایگاه رسول اکرم (ص) و سرگروه های صالحین و نیز هیات امنای مسجدپایگاه دیدار کرد.

 فرمانده حوزه شهری از فعالیت های پایگاه و همکاری صمیمانه هیأت أمنا و روحانی مسجد با پایگاه تقدیر و تشکر  نموده و  با اشاره به مسائل اخیر پیش رو سخنانی پیرامون بسیج و نقش مثبت آن در انتخابات پرداخت.

وی بسیجیان و مردم همیشه در صحنه را ضمن دعوت به حفظ هوشیاری در مقابل ترفندهای جدید معاندین نظام اسلامی و فتنه گران در نفوذ دادن افراد غیر همسو با نظام و رهبری و فرصت طلبان به مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: بسیجیان و مردم ولایتمدار با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود و انتخاب آگاهانه نمایندگان خود مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده این نظام و خصوصاَ استکبار جهانی خواهند زد .

وی در پایان گفت: ولایت مداری و تبعیت محض از ولایت فقیه و نایب امام زمان ( عج ) و بصیرت رمز پیروزی ملت در بحران های مهم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات