حمیدرضاپورنوروز
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:
دشمن در آستانه انتخابات بدنبال دو قطبی کردن جامعه است و هدف از این کار دشمن تغییر ماهیت انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۲۸۸۷۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: تمام انتخابات مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و هر حرکت دیگر در کشور تاریخ ساز است.

وی با اشاره به اینکه فتنه 78و 88، تحریم ها، برجام و ... نقطه ی عطفی است که هم فرصت و هم تهدید به حساب می آید؛ عنوان کرد: اگر با بصیرت و آگاهی به مسئله های مهم کشور نگاه کنیم فرصت است و اگر آن را ناآگاهانه بررسی کنیم تهدید است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حساسیت بالای برخوردار است بخصوص در زمانی که سایه برجام و جناح های متفاوت بر سر این قضیه انکار ناپذیر نیست.

سردار سپهر قطب های سیاسی جامعه را به دو دسته جریان حق و باطل توصیف کرد؛ و افزود: جریان ولایتمداران انقلاب به دنبال تولید علم و اقتدار برای کشورهستند و جریان باطل فتنه گران مبارز با ارزش ها و کسانی که با دشمنان می خواهند مسالمت آمیز رفتار کنند.

وی با بیان اینکه شدت حضور در خبرگان و مجلس شورای اسلامی به گونه ای است که اشخاصی که محکومیت قضایی دارند شرکت کردند، ادامه داد: فتنه گران سیاسی شبکه های اجتماعی را تحت تاثیر حرف های بیهوده خود قرار می دهند و رد صلاحیت ها این اشخاص را در فضای که بیشترین عضویت مردم وجود دارد مطرح می کنند.

سردار سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن در آستانه انتخابات بدنبال دو قطبی کردن جامعه است و هدف از این کار دشمن تغییر ماهیت انقلاب است.

این مسئول سیاسی سپاه در آخر اذعان کرد: ما باید به کسی رای بدهیم که ولایتمدار باشد، مرز بندی بین خود و فتنه گران را مشخص کند، به مصالح نظام و ملی معتقد، متدین و انقلابی باشد.


ارسال نظرات