خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اجرای 44 عنوان برنامه شاخص در دهه مبارک فجر در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری 44 عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۸۵۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

محمود بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبورداهنگ، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز ما استقلال و آزادی خود را مدیون آن یار سفر کرده‌ای می‌دانیم که روزی در برابر دشمنان با قامتی راست ایستادند و ذره‌ای در برابر آنها کوتاه نیامدند و ما باید این نعمت الهی را قدر بدانیم.

وی افزود: ما باید طوری در جامعه فرهنگ‌سازی و بصیرت‌افزایی کنیم که تمام فتنه‌های دشمن برملا شود و این ایام بهترین فرصت برای تبیین این امر مهم است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد: امروز حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین وظیفه است و مردم و مسئولان ما باید در این راستا کوشا باشند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه فجر در شهرستان کبودراهنگ پرداخت و گفت: در دهه مبارک فجر 44 عنوان برنامه شاخص در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

بداغی با بیان اینکه سپاه ناحیه کبودراهنگ برنامه‌هایی برای قبل ازدهه فجر نیز پیش‌‌بینی کرده است، افزود: بخشی از این برنامه‌ها برای استقبال از دهه فجر است که از جمله آنها نشست خبری، فضاسازی، جشن انقلاب، نواختن زنگ انقلاب و تبلیغات محیطی در معابر عمومی و برگزاری ایستگاه صلواتی اشاره کرد.

وی ادامه داد: برگزاری همایش عاشقان ولایت، یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی، جشن‌های مردمی و برگزاری مسابقات ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام ‌الله دهه فجر نیز می‌توان از سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، عطرافشانی و غبارروبی مزار و... شهدا نام برد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار