حمیدرضاپورنوروز
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی از ارائه خدمات جدید دندانپزشکی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۸۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، "فرزاد بسطامی" رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی گفت: خدمات جدید دندانپزشکی در شهرستان ارائه داده می شود.

وی اظهارکرد: از ابتدای بهمن ماه سال جاری، این شبکه از طریق قرارداد با دندانپزشک نسبت به ارتقاء خدمات دندانپزشکی اقدام نموده است.

بسطامی افزود: خدماتی شامل ترمیم سطحی دندان، جرم گیری، فلوراید تراپی، فیشورسیلنت و....توسط دندانپزشک طرف قرارداد در مرکز بهداشتی درمانی ولیعصر(عج) ارائه می گردد که هزینه خدمات مذکور جهت سنین 2-14سال و مادران باردار و شیرده رایگان می باشد.

"
علی کاظم پور" معاون بهداشتی شبکه بهداشت شهرستان به ارائه خدمات پیشگیرانه دهان و دندان در مدارس اشاره کرد وگفت: به منظور پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان، خدماتی مانند فیشورسیلنت ، وارنیش فلوراید ، جرمگیری و... هم در مدارس ابتدایی شهری و روستایی و هم جهت مادران باردار شهرستان از ابتدای مهرماه تاکنون انجام گرفته است و این طرح همچنان ادامه دارد.
کاظم پور؛ پیشگیری را مهمتر از درمان عنوان کرد و گفت: انشاالله با ارائه فعالیتهای آموزشی در مدارس شاهد ارتقاء سطح سلامت دهان و دندان در بین دانش آموزان باشیم.

ارسال نظرات