خبرهای داغ:
با آغاز دهه فجر؛

شهرداری تبریز با شعار «تبریز، شهر انقلاب» به استقبال دهه فجر رفت

شهردار کلان شهر تبریز از تدارک گسترده شهرداری تبریز در اجرای پرشور برنامه‌های سی‌و‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۸۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸


به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کلان شهر تبریز، صادق نجفی افزود: ویژه برنامه‌های شهرداری تبریز در دهه فجر انقلاب اسلامی، در بخش‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، در قالب برنامه‌های تاثیرگذار و محتوایی «تبریز شهر انقلاب» تعریف شده و همزمان با نخستین دقایق آغاز دهه فجر، شتاب خواهد گرفت.

وی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: فضاسازی‌های بدیع و محتوایی متناسب با تقویم پرشور انقلاب اسلامی در جای‌جای شهر، از ماه‌های پیش به صورت مکتوب یا مصور، طراحی شده و جلوه متفاوتی به زیبایی‌های شهر خواهد داد.

شهردار تبریز از افتتاح 26طرح مهم عمرانی با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: افتتاح این حجم از طرح‌های عمرانی، به شکرانه دهه فجر انقلاب اسلامی، نمادی است از توسعه و پیشرفتی که از رهگذر انقلاب اسلامی، نصیب کشورمان شده است. در این میان، بهره‌برداری از طرح عظیم پایانه مرکزی تبریز، بیمارستان‌کودکان‌مبتلا‌به‌سرطان و تقاطع غیرهمسطح جانبازان و ده ها طرح مهم و آتیه‌ساز دیگر، اوج شکوفایی عمرانی تبریز را در دهه فجر سال 94 رقم خواهد زد.

نجفی با اشاره به ابعاد فرهنگی برنامه‌های شهرداری در دهه فجر اظهار داشت: برگزاری نورافشانی‌های بدیع در نقاط شاخص شهر، اجرای نشست‌های تخصصی فرهنگی، تجلیل از ایثارگران و خانواده معزز شهدا، کارگاه‌های مطالعاتی تقویم دهه فجر، مرور آثار مکتوب با محوریت تاریخ پرشور سال‌های مبارزه و مرور نقش تعیین‌کننده تبریز در سیر تاریخی انقلاب اسلامی، از جمله بخش‌های محتوایی تدارک شهرداری تبریز در دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس کمیته تزئین و فضاسازی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی،خاطرنشان کرد: علاوه بر ماموریت‌های احصاشده، شهرداری تبریز در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته و تلاش خواهد داشت کمبودهای تبلیغی و زیباسازی سایر محیط‌های شهری را نیز مورد توجه قرار دهد.

وی 22بهمن را اوج تدارک پرشور شهرداری تبریز در سطح شهر خواند و تاکیدکرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی، برنامه‌های گسترده و ویژه‌ای برای این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز، تدوین شده که جزئیات آن در آستانه یوم‌الله 22 بهمن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نجفی تاکید کرد: تمهیدات ویژه شهرداری تبریز به عنوان مسئول کمیته تزئین و فضاسازی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، جلوه‌های متفاوتی را از شور و نشاط ایام‌‌الله خاطرانگیز دهه فجر ثبت خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها