خبرهای داغ:
دوره ضمن خدمت آشنایی فرهنگیان بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش قم با حلقه های تربیتی صالحین، با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در کانون شهید فهمیده برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۶۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی با حضور دکتر شعبانعلی رمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور و عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم، دوره ضمن خدمت آشنایی فرهنگیان بسیجی عضو حلقات صالحین با آموزه های محتوایی صالحین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، عبدالله صادقخانی مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم با اشاره به آیه شریفه "...وابتغوا الیه الوسیله" گفت: برنامه های معنوی و فرهنگی با رویکرد خلاقیت، عقلانیت و جسارت می تواند وسیله ای برای قرب الی الله باشد.

وی  ارائه گزارش از عملکرد کانون بسیج شهید رجایی ابراز کرد: 3021 بسیجی عادی، فعال و کادر در این کانون فعال هستند، ضمن آنکه 135 حلقه صالحین با 135 سرگروه و 10 مربی نیز در آموزشگاه های ناحیه فعالیت می کنند.

صادقخانی برگزاری مسابقات کتابخوانی از کتاب سی پرسش، سی پاسخ، دشمن شناسی از دیدگاه حضرت امام(ره) را بخشی از اقدامات کانون برشمرد و بر اجرای برنامه هایی ویژه دهه فجر با حضور فرهنگیان بسیجی تاکید کرد.

دکتر رمضانیان نیز طی سخنانی در این مراسم، به تحلیلی پیرامون نفوذ و توطئه دشمنان اسلام در حذف و انحراف خط امام راحل، پرداخت و همچنین ملاک های کلی انتخاب کاندیدای اصلح برای مجلس و خبرگان را گوشزد نمود.

لازم به ذکر است، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان بسیجی ناحیه یک قم با همکاری مرکز آموزش نیروی انسانی ناحیه و با عناوین آشنایی با شجره طیبه صالحین به مدت 12 ساعت ویژه مربیان و سرگروه های صالحین، معرفت و بصیرت حسینی به مدت 8 ساعت ویژه کلیه اعضای صالحین و دوره آشنایی با بنیان های حکومت اسلامی به مدت 12 ساعت مخصوص کلیه دبیران عضو صالحین مقطع متوسطه دوم، در کانون مریم و کانون شهید فهمیده برگزار می شود.

برگزاری چنین دوره ای در دستور کار سایر کانون های بسیج نواحی آموزش و پرورش قم نیز قرار دارد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها