به همت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه قائم شهر یک دوره کلاس آموزشیار قرآن کریم برای سربازان وظیفه در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۴۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۸



به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر حمیدرضا رضایی مدیر عقیدتی سیاسی این ناحیه هدف از برگزاری این دوره را ترویج فرهنگ قرآنی ، وتربیت سربازان در بخش آموزشیارقرآن کریم بیان کرد وگفت : با ابلاغ برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سال94 با انجام هماهنگیهای لازم با فرماندهی ومدیران مربوطه برای آزاد سازی وحضور سربازان در کلاس مقدمات این کار پیگیری شد.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه قائم شهر از حضور اساتید ومربیان متخصص وبا تجربه در این دوره خبر داد و افزود : با هماهنگی های به عمل آمد ه بامسئول سازمان تبلیغات اسلامی ومدیریت دارالقرآن شهرستان سعی شد در این دوره از کلاسها از تجربه وتخصص اساتید ومربیان قرآنی شهرستان بهره برداری شود تا آموزشیارانی تربیت شوندکه بتوانند در آینده هم خودشان از وجود قرآن وعلومی که در این کلاسها فرا گرفته اند استفاده کنند وهم دیگران را نسبت به فراگیری قرآن کریم تشویق وآموزش دهند.

وی در خاتمه عنوان نمود : در پایان این دوره با برگزاری آزمون ،به همه آموزشیاران قرآن کریم که نمره قبولی راکسب نموده اند با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی گواهی دوره تربیت آموزشیار روخانی وروانخوانی قرآن کریم اهداء خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها