مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: این سازمان یک‌ هزار پروژه کوچک در قالب گروه جهادی را در سال 95 در دست اجرا دارد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۳۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۵




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غلامرضا شریعتی در جلسه اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی بابلسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل بسیج سازندگی اجرای سیاست‌های امام راحل و مسئولیت‌پذیری همه مردم ایران بود.

وی با بیان اینکه بنا به اعتقادات امام خمینی (ره) مردم باید در تمام اداره امور کشور مشارکت داشته باشند، بیان داشت: خودباوری و روحیه سازندگی مردم دو شاخص مهم در تقویت بنیان نظام و پایداری ملت در مقابل تهدیدهای دشمن است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی مازندران یک‌هزارپروژه کوچک در قالب گروه جهادی را در سال 95 در دست اجرا دارد، تصریح کرد: از این تعداد 46 پروژه مربوط به شهرستان بابلسر است.

شریعتی با تاکید به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های سطح شهرستان اقدام کنند، گفت: تامین اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها از سه منبع نیروی انسانی متخصص، اعتبارات دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها