سپاه نور با اشاره به پروژه نفوذ و تاکید مقام معظم رهبری بر مراقبت در این حوزه، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی می‌تواند سد محکمی در برابر نفوذ شود به همین منظور همه پایگاه‌ها و حوزه‌ها موظف به اجرای دستکم یک برنامه بصیرتی شدند.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۳۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۸




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه ناحیه نور، از اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی، هنری، تربیتی و بصیرتی در این شهرستان خبر داد.

حسین محمودی در نشست خبری در تشریح برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر سپاه ناحیه نور، اظهار کرد: یکی از اساسیترین کار سپاه ورود جدی به مباحث فرهنگی با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در ایام و مناسبت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با وجود گسترش جهانی هنوز برای برخی‌ها شناخته‌است و باید در هر زمان انقلاب و دستاوردهای آن به همگان معرفی شود، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین چرایی انقلاب، دستاوردها و هزینه‌هایی که برای تداوم آن است.

فرمانده سپاه ناحیه نور بیان کرد: نسل جوان جامعه ما شناخت چندانی از اتفاقات انقلاب ندارد و وظیفه همه متولیان فرهنگی و تاریخی و نیز محققان و پژوهشگران این است که انقلاب اسلامی و پیام آن را به نسل جوان و آینده منتقل کنند.

این مسئول با اشاره به پروژه نفوذ و تاکید مقام معظم رهبری بر مراقبت در این حوزه، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی می‌تواند سد محکمی در برابر نفوذ شود به همین منظور همه پایگاه‌ها و حوزه‌ها موظف به اجرای دستکم یک برنامه بصیرتی شدند.

محمودی در ادامه با تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر سپاه ناحیه نور، با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت در ناحیه و حوزه‌های مقاومت تابعه، صدور احکام مسئولیتی، فضاسازی و ... اظهار کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی با موضوع گفتمان انقلاب و مقابله با تحریف خط امام خمینی (ره)، نصب بنر نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا، نشست نهضت روشنگری، ایجاد ایستگاه امر به معروف، آموزش مهارتی هسته‌های فرهنگی و همایش دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه‌های این ستاد است.

وی دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای انقلاب، غبارروبی گلزارهای شهدا، نشست سرگروه‌های حلقه صالحین، میقات صالحین در نماز جمعه، نشست منتظران موعود، نشست سبک زندگی اسلامی، نشست راویان فرهنگی راهیان نور، مسابقات ورزشی، کوهپیمایی و راهپیمایی از دیگر عناوین برنامه‌های ستاد دهه فجر ناحیه نور اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نور از دیگر برنامه‌های تدوین شده در این ایام را همایش تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی، مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، نشست روشنگری با موضوع فتنه و آسیب‌های آن و ده‌ها برنامه فرهنگی بصیرتی مناسب با این ایام ذکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها