مطرح کردن گفتگو های داخلی با جریان های مخالف و معاند به نوعی بازی کردن در میدان دشمن است و انتظار ما از رئیس جمهور این بود که اگر حرفی دارند در مسیر قانون مطرح کنند نه اینکه با بیگانگان، این مسائل را مطرح کند.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۲۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور با فرانس24 درباره شورای نگهبان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: امروز یک تلاشی برای وارد کردن بعضی از عناصری که خطوط قرمز نظام را رعایت نکرده اند هم در مجلس خبرگان و هم در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و همان طور که در همه دنیا قانون فصل الختام است در کشور ما نیز قانون فصل الختام است.

وی افزود: بعضی ها پروژه ای را کلید میزنند که عبور از قانون را با یک فضای پر هیاهو و پر تنش به طور جدی دنبال می کنند و این مساله ای است که مردم ما با هوشیاری در مقاطع مختلف پاسخی مناسب به این هیاهو ها داده اند.

پژمانفر ادامه داد: فتنه88 اساسا برای همین اتفاق افتاد که بعضی ها برای رسیدن به اهداف براندازی خودشان به بهانه موضوع آرای خودشان، عبور از قانون را کلید زدند و مقام معظم رهبری فرمودند که همه خواسته ها باید در مسیر قانون توجیح شود؛ امروز بعضی از آقایان خواسته های خودشان را در همان مسیر دنبال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مطرح کردن گفتگو های داخلی خودمان با جریان های مخالف و معاند به نوعی بازی کردن در میدان دشمن است و انتظار ما از رئیس جمهور این بود که اگر حرفی دارند در مسیر قانون مطرح کنند نه اینکه با بیگانگان، این مسائل را مطرح کنند.

پژمانفر تصریح کرد: مطرح کردن مسائل داخلی با بیگانگان نشان دهنده آن است که همراهی با نظام و پیگیری از طریق قانون را برای رسیدن به خواسته های خود مناسب نمی دانند؛ امیدواریم که رئیس جمهور برای نظام انقدر هزینه تراشی نکند.
ارسال نظرات