مسئولین محترم در حیطه وظایف شورای نگهبان دخالتی نداشته‌باشند و اجازه دهند این شورا با فراغ خاطر به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل کند...
کد خبر: ۸۶۲۸۷۰۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج دانشجویی یزد در آستانه دو انتخابات مهم و تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حساسیت و اهمیت این رویداد حساس خواستار تحقق فراغ خاطر شورای نگهبان و عدم دخالت مسئولین در حیطه وظایف این شورا شد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و مشارکت عظیم مردم در اداره کشور می‌باشد و تجربه موفق ده‌ها انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی  به‌خوبی گواه استواری و صداقت و صلابت این نظام و بصیرت مردم در صحنه‌های حساس بوده است. اکنون که در آستانه‌ی برگزاری دو انتخابات مهم و حساس مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، ما دانشجویان انقلابی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد ذکر چند نکته را برخود واجب و لازم می‌دانیم:

1. در ابتدا به تمامی دشمنان این نظام الهی که همواره قصد تخریب انتخابات در طول 36سال گذشته داشته‌اند و سعی در خدشه‌دار کردن مردم‌سالاری دینی جمهوری اسلامی داشته‌اند (که به‌حمدالله تا کنون به لطف الهی موفق نشده‌اند) اعلام می‌داریم ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با حضور حداکثری و آگاهانه و انتخاب کاندیداهای مومن و متعهد به اسلام و انقلاب اسلامی عمق وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت خواهندکرد و مانند همیشه تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهندکرد.

2. متاسفانه در طول چندماه اخیر که زمان حساس ثبت‌نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بود شاهد این قبیل رفتارهای نابخردانه عده‌ای معاند نظام و انقلاب بودیم که ابتدا سعی در خدشه‌دار کردن چهره مجلس خبرگان رهبری داشتند اما به مصداق آیه‌ی (یدالله فوق ایدیهم) خداوند متعال تمامی نقشه های آنان را نقش برآب کرد و بعد از آن با ثبت‌نام افراد با سوابق و کارنامه‌های سیاه سعی در به‌چالش‌کشیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتند که شورای محترم نگهبان در این دوره هم هم‌چون دوره‌های گذشته در چارچوب قانون قاطعانه و منصفانه به وظیفه حساس خود عمل‌کرده و از این پس هم خواهدکرد چراکه ملت آگاه ایران به پشتوانه نظر علما و حقوق‌دانان بصیر شورای نگهبان با اطمینان کامل در صحت و سلامت کاندیدا ها در انتخابات شرکت‌می‌کنند.

3. از مسئولین محترم درخواست داریم در حیطه وظایف شورای نگهبان دخالتی نداشته باشند و اجازه دهند این شورا با فراغ خاطر به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل کند و مسئولین محترم به جای دخالت در وظایف شورای نگهبان که همواره با بصیرت به آنها عمل کرده، به فکر وعده‌های خود به ملت باشند تا ان‌شاءالله همه مسئولین نظام هم‌چون مسئولین متعهد شورای نگهبان نزد خداوند سربلند باشند.

در پایان ما افسران جوان امام خامنه‌ای(مدظله) در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد اذعان می‌داریم ایجاد تردید در نتایج احراز صلاحیت‌ها و پرداختن به حاشیه‌سازی و تضعیف نهاد مهم و تاثیرگذار شورای نگهبان و هر حرکتی که منجر به دل‌سردی مردم از حضور در انتخابات گردد خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و حرکت در مسیر مستکبران و دشمنان انقلاب خواهد بود و بار دیگر به کسانی که از تریبون‌های رسمی و غیر رسمی برای تخریب شورای محترم نگهبان استفاده می‌کنند به ویژه مسئولین محترم هشدار می‌دهیم مراقب اظهارنظرهای خود باشند چرا که تخریب چهره شورای نگهبان در پیشگاه خداوند و ملت امری نابخشودنی است

والسلام علی من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد

انتهای پیام/
ارسال نظرات